2020-03-19, 20:16
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Härlig att SD-Jass och Kongolesen bondar på varsin gunga. Bombaclaat!!
Det är enbart för Bananen mellan benen.
Annars är det för båda är så korkade att dom hamnar på samma nivå
2020-03-19, 20:17
Medlem
royalqualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hjälp mig, jag kommer inte ur förbannelsen Fattar inte ens själv varför jag tittar. Igår kväll tittade jag dock inte alls efter Analia vann immuniteten. Då missade man såklart att hon fick elstötar! Men det varade iofs inte mer än 10 minuter så det var väl lika bra jag missade det.

Tro mig, du missar inget samtidigt som du sparar massa tid. I slutändan spelar det ingenroll ifall personen du hatar eller gillar mest vinner, det påverkar inte ditt liv ett dugg ändå, iaf så länge det inte är en nära släkting. Tänker du så, blir det också enklare att sluta kolla.
2020-03-19, 20:20
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Hjälp mig, jag kommer inte ur förbannelsen Fattar inte ens själv varför jag tittar. Igår kväll tittade jag dock inte alls efter Analia vann immuniteten. Då missade man såklart att hon fick elstötar! Men det varade iofs inte mer än 10 minuter så det var väl lika bra jag missade det.
Hon fick stötar under dryga två timmar.
2020-03-19, 20:22
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Bikten är Amilias andra hem.
Då hoppas jag hon blir hemlös snart...
Medlem
Citat:
Citerar du mig fast jag fällde tårar tillsammans med Lennie??

Fan vad stelt i köket! Stackars Lennie både Analia och Mergima bråkar om hans uppmärksamhet. När ena lyckas få mer uppmärksamhet blir den andra känslig och ledsen. Hur fan orkar de?!

Du är också förlåten. Men resten fuck no! Hahaha
Ja altså funderade på ifall man borde ha på kökskameran iställe för DC, men verkar va så stel stämning i köket så jag följer DC istället

Frågan är hur fan står Lenny ut med att bolla den här rollen som pappa, gay, motvillig pojkvän för två och husets hjälte?
Han kommer komma ut med utmattningssyndrom som heter duga.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Att BB körde Elstöt grejsett så kort tid är enbart för att ha lite material att klippa in i ett avsnitt. Så det ska se ut som dom har kört en hel dag tyvärr. Dom som inte ser på Live vet inte.
Dom kommer tro Amilia kämpade en hel dag gråtandes med elstötar. hehehehe
2020-03-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon fick stötar under dryga två timmar.

Krösus fick maximalt 3-4 stötar / h
Snacka om att kasta pärlor för svin när man köper in en sån dyr apparat o knappt får användning för den
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ah...ja det kan man förstå. Hon kanske inte har den relationen med de som hon trodde sig ha. Eftersom hon är mycket JAG JAG JAG så har hon kanske inte heller sett deras behov och känslor. Då har det isåfall varit skönt för hennes vänner när hon försvann, en lättnad istället för en saknad
Fy sjutton vad sorgligt om det är så.
Medlem
foxieroxies avatar
Vem pratar Martin och Vickan om? Frida?
Medlem
denna sami vi ser nu är en jävla legend jag har bestämt mig det bästa är om grinjuden åker
2020-03-19, 20:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Förra veckan ?
Okey. Ni som ogillar Amilia försöker att få hem henne. Medan ni som gillar henne ser till att det blir gjort. För så här kan hon ju inte ha det.

Alternativet är att BB gör om programmet, så att den som gråter minst åker ut först osv.
Ett riktigt ledsamt program med andra ord. Där glädje är förbjudet.
Hack av lök räknas

Tror det var förra veckan några fick brev. Kollade inte så mycket då.
2020-03-19, 20:25
Medlem
riskns avatar
Martin och Victoria snackar om Frida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in