2020-03-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
vi måste ändå våga tro!!! tror ju själv att Mergim ligger sämst till av dom men man måste ju hoppas!

Har sett att folk börjat gilla Mergim nu när han inte skriker lika mycket på folk
2020-03-19, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
vi måste ändå våga tro!!! tror ju själv att Mergim ligger sämst till av dom men man måste ju hoppas!
Mergim är starkare hos fansen än exempelvis Alex och Analia. Men Glasman är starkare än Mergim hos publiken.
Tyvärr drar Glasman ned Sami i smutset och folk ser Sami som en del av Glasmans ”kalla, taktiska” duo. Folket gillar ödmjukhet och de som visar mycket känslor. Det är därför Jassa är stark hos folk.
2020-03-19, 19:33
Medlem
Grejen med Jasmine är att när hon kommer ut kommer hennes största fans vara fjortisbrudar och bland killar kommer hon vara oförändrad i attraktivitet då killar inte bryr sig ett skit om en tjej är "kändis".

Medans Martin, Sami kommer bada i fitta, men så länge som hon är inlåst i huset med Martin och ohotad av andra brudar kommer hon gå runt och ha hybris och tro sig vara Queen.
Medlem
burialhexs avatar
Haha jag la upp bilddumpen av jass sd-inlägg. Raderades på 2minuter

Anledning?
"Det är nolltolerans mot att håna eller kommentera deltagares eller medlemmars kropp eller utseende! Personliga påhopp och kommentarer som är homofobiska, funkofobiska, rasistiska leder till uteslutning!"

Whaaat? Sen när blev det personligt påhopp att säga att en deltagare är SD:are?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hur fan kunde hon få sovrummet censurerat i 20 min typ? Vad leder till censur så pass länge? Är säker på hon sagt till sina vänner hon vill lipa i fred så inte folk ser hur ful hon är när hon lipar.

Nu är hon nöjd när hon lyckats få Lennies uppmärksamhet efter han har ignorerat henne i en vecka.

Hahahaha +100 på den
Medlem
då får vi hoppas att jasmine och sami hamnar i samma lag nästa vecka och förlorar då kommer jassa fan inte bli räddad av tittarna sami kommer krossa henne
2020-03-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergim är starkare hos fansen än exempelvis Alex och Analia. Men Glasman är starkare än Mergim hos publiken.
Tyvärr drar Glasman ned Sami i smutset och folk ser Sami som en del av Glasmans ”kalla, taktiska” duo. Folket gillar ödmjukhet och de som visar mycket känslor. Det är därför Jassa är stark hos folk.

Kanske det men jag tror alla samis fans och jasses fans hade röstat på Alex mot mergim i en omröstning.
Då Alex går ihop med sami och Jasmine.
2020-03-19, 19:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex

Anledning?
"Det är nolltolerans mot att håna eller kommentera deltagares eller medlemmars kropp eller utseende! Personliga påhopp och kommentarer som är homofobiska, funkofobiska, rasistiska leder till uteslutning!"

I vilken grupp lade du upp den?
2020-03-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Amilia hade gjort en nummerordning om vem som ska komma in av hennes vänner på t.ex. freeze in till BB

Det kan inte ha varit en bekväm diskussion med Amilia.

Har hon vänner?
Medlem
Bbbloopers avatar
Undra hur Alex, Vickan och Mergim kommer reagera när dom kommer ut och ser Jasmines politiska åsikt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex

Anledning?

Dom får syntax error och skyddar henne, jag har sagt att Jasse är SDare i discorden, PK hensen flippa ur och fick sin verklighetsbild i spillror och förneka det med alla möjliga ursäkter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vad bölade sjöodjuret åt nyss egentligen? Eller ville inte produktionen att vi skulle se hennes rödgråtna åker till ansikte?

Men det är klart, det är ju en fullgod anledning att slippa kökstjänst om man heter Stapelfeldt!
Undrar om hennes partikamrater i hennes krets tycker att hon gör bra reklam för Moderaterna förresten?
Ingen vet varför hon lipade men jag misstänker för att Lennie har ignorerat henne rätt mycket senaste veckan. Så hon passade på att vända hans brev till sina egna problem om att hon saknar sina närstående. Så lyckades hon fånga in Glempa boy igen, men tror det är tillfälligt för han verkar sjukt ointresserad av henne.

Sjukt att de hade censur så länge. Men kanske lika bra för oss, hade varit traumatiserande att se hennes fula grisansikte lipa! Haha ja, tror Moderaterna tappat 50% av folkets röster tack vare Amilia Stapelfeldt som visat sig vara Big Brothers vidrigaste, manipulativa person

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in