Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Men snälla, kan du inte projicera lite mer din korkade amatörpsykolog? Naturligtvis är ni många som aldrig kommer glömma detta "mord", detta är inte så konstigt då det föds en ny idiot var tionde minut. Nej, man är inte en mördare om man frias för vållande till annans död. Kanske kan din komvuxlärare försöka förklara detta för dig?
Ta nu en haschkaka och lugna ner dig. Polisen har kroppskameror på försök, men de väljer själva när dessa ska spela in. Kamerornas funktion är att filma dårar som dig när ni håller på.
Amatörpsykolog? Ja, nog krävs det psykologi för att reda ut varför en vuxen människa förtalar och smutskastar en handikappad person som blivit mördad. Du har någon form av mental störning eller taskiga levnadsförhållanden, normala människor skriver inte hatiska inlägg om varken handikappade, dödsoffer eller deras anhöriga.
Är poliserna inte mördare för att de blivit friade? Jo, för rättssystemet har ju aldrig tidigare släppt en misstänkt gärningsman eller gett en mildrande dom p.g.a. brist på bevis eller oklara omständigheter. Kanske kan din kontaktperson på mentalsjukhuset förklara att avsaknad av bevis ej betyder att dessa personer inte är direkt ansvariga till att en person mist livet oavsett vad ett domslut anser? Oklara omständigheter som inte kan strykas utesluter inte att personerna hade fingrarna på avtryckarna.
Har du seriöst läst mina tidigare flashbackinlägg om komvux för att förolämpa mig? Hahahaahah, skulle känna mig smickrad om det var en vanlig person men känner mig äcklad av att en mentalt sjuk individ klickat på min profil 🤮🤮🤮 Ironiskt att du påstår att man "projicerar" när folket här pekar ut din uppenbara mentala störning som kan utläsas från dina inlägg, för att sedan antyda att jag tar hasch, har inte skrivit ett enda inlägg i drogforumet din tönt
Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Jag projicerar ingenting din stackare. Förtroendet för polisen har ökat på senare år och ligger nu på de högsta nivåerna sedan 90-talet. Kanske inte i dina knarkarkretsar men hos allmänheten.
Den tråkiga skjutningen av ET hade troligen spelats upp i rätten om polisen haft kameror. Om någon av poliserna kommit ihåg att sätta på kameran vill säga. Nog lätt att glömma när det finns skjutvapen inblandade och adrenalinet pumpar.
Kroppskameror som spelar in på polisernas egna villkor, vilket skämt. I USA kan kan polisernas egna vittnesmål prövas mot kameran i flera delstater, kameran ljuger aldrig och därmed underlättas åstadkommandet av rättvisa för både poliser och civila. Svenska poliser är rädda för att hållas ansvariga för sina handlingar, svårt att ge diffusa vittnesmål och vittna för arbetskollegorna när kameran alltid rullar.
Du som har så stor tilltro till polisen, varför går du inte in på din lokala polisstation, gör en anmälan om förtal mot dig själv och bifogar inläggen du skrivit i tråden + ditt inlogg som bevis? Nä precis, din ruttna hjärna är fast i ett moment 22 så du inser inte vilken korkad hycklare du är. Fy fan vilken vidrig människa du är som rackar ner på försvarslösa. Och nu kallar du det "tragiskt", vågar du inte stå för det du skrivit? Hoppas Aschberg gör dig ett hembesök din pajas