2020-03-19, 17:18
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Victorias syster är i coronakarantän nu i Spanien... i deras lägenhet där.

Jag har inte hängt med något...
Så Mergim kommer inte kunna tävla/räddas?

Han hänger 100% löst på måndag. Vi vet dock inte om han får räddas av en makt då, huset borde söka den infon asap faktiskt.
2020-03-19, 17:19
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hej. Samma här, inte tittat sen igår. Småtittar lite här.

Vad ja läst så har följande hänt:
- Amolia har gått runt o sagt till alla hon fick mycket starkare stötar än alla andra - då glasman skrattade varje gång han fick en stöt och inte började lipa.

- Mergim vägrade delta i en tävling "komvux" där 10 frågor skulle ställas - svarade en fel fick man en stöt.
Han fick därefter ett brev där det stod att han inte fick tävla om immunitet eller att någon fick rösta kvar honom ikväll (osäker på om någon i huset får rädda honom i makttävling)

17:30 ska de få brev från anhöriga
18:30 ska tittarnas röst om vem vi vill ha kvar för deltagarna

Tack kungen för att du tog dig tid att skriva lite. Trött på Mergim, vägrar göra mycket. Va hans skäl att han inte ”ville se dum ut i tv? ”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Det är något fel på blåvalens hals. Alltid vidriga läten när hon tar en klunk vatten.

Vad förväntar du dig? Hon hör hemma i havet bland plankton och maneter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu har Amilia tagit över. Hon har migrän?!?!

Japp. Blev blind en gång dessutom!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha blir nyfiken nu

Det var under festen när dom var utklädda i lördags. Helt plötsligt står mergim med en ballong mot arslet och lennie tar sats och juckar med full kraft. Sen turades dom om. Folk var rejält chockade i tråden.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
autonominerad och vill lämna
Lättkränkt 😃
2020-03-19, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det var under festen när dom var utklädda i lördags. Helt plötsligt står mergim med en ballong mot arslet och lennie tar sats och juckar med full kraft. Sen turades dom om. Folk var rejält chockade i tråden.

HAHAHA låter helt underbart. Och Analias reaktion var ungefär detsamma hoppas jag?
2020-03-19, 17:22
Medlem
Gutis avatar
Citat:
-Rimmet vägrade att göra elstöt uppdraget och fick en chans till men totalvägrade.
Risk nu att han hänger löst
-Analia manipulerade alla som vanligt att hennes stötar var värst igår.
-Alla som tävlade i kunskap idag var riktiga korkskallar, nästan chockerande hur korkade dom var. Speciellt lärarinnan Jasmine.
-tror Lenny vann kunskapstävlingen
-man kunde rösta vem som ska stanna i huset i appen idag (vet ej vad detta innebär)

Någon annan får fylla på resten, har bara slökollat idag.

Tack som fan för din recap! Vad var det för frågor? Lätta frågor för oss andra läshuvuden? 😃

Klart som fan Amilia hade mer styrka på sina stötar igår. Trött man blir.
2020-03-19, 17:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Fan heller! Han agerade helt som väntat! 😂 Han tog emot Lennies köttpåle.
2020-03-19, 17:23
Medlem
Lunatics avatar
Åååh Amilia va tyst.
2020-03-19, 17:24
Bannlyst
Citat:
HAHAHA låter helt underbart. Och Analias reaktion var ungefär detsamma hoppas jag?

Det var inte amilias kväll för Lennie stod i centrum hela kvällen. Alex såg riktigt äcklad ut vid ballongknullet.
2020-03-19, 17:25
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Partiet är rasister alltså. Varför?
Behöver jag förklara det? Den som inte inser det är enligt mig ganska ointelligent.
Ja det ca 20 % som är det, men det har bara med invandring att göra för 16%. Det är rasism enligt mig. Hur tänker du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in