2020-03-19, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Julia måste ta sin medicin. Jag blir mörkrädd.

Vad är det som hon gör fel?
2020-03-19, 16:59
Medlem
Jagtardindotters avatar
så fin lenniegos blev!
2020-03-19, 17:00
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha samma här! Har du kört det där spelet där man håller i ett handtag och ska trycka på en knapp när en lampa börjar lysa/slocknar, och den som trycker sist får en stöt? DET är en jävla skräckblandad förtjusning...

Oavsett om jag hatar att få stötar osv så hade jag fan inte skippat det som Mergim gjorde ändå. Man det ju att det inte är farligt och smärtan går ju över väldigt fort liksom.

Haha vet exakt vilket spel du menar, din favorit JOCKIBÖJ har några såna videos men aldrig kört själv!! Hade gärna kört några rundor med Mergim o Gosen dock.

Ja men verkligen, tror som grodan att det ligger mer bakom hans vägran. Han har ju knappt gått i skolan
2020-03-19, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Var det inte på piratfesten, som var den senaste gemensamma festen?

Tyckte lapdancen från Julia var mycket ”värre” och borde ha gjort Amelia mer förbannad än vad hon blev. Kan dock inte förstå detta, de har inte gjort något mer ihop än då de bara pillade lite på varandra under täcket. Jag hoppas han blir så full att han gör bort sig totalt så hon fattar att hon inte äger honom 😆

Helt ärligt så kan Amalia drömma om att Lenny skulle va intresserad av henne mer än som en vän (om ens det) efter det här.

Och då syftar jag enbart inte på det motbjudande utseendet som Analia har men även på Analias självgoda besserwisser stil som inte faller någon normal människa i smaken. Inte ens Lenny.
Alternativt så är Lenny gay.
Jag gissar på det sistnämnda.

Hur som haver så kan Analia glömma Lenny både inne i huset och på utsidan. Chansen är större att det gnistrar till mellan pappa Lenny & Mergim än Amalia och Lenny. Tack o bock.
2020-03-19, 17:01
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Inäggen har tagits bort. Men hon är en hårdnackad SD och har kallat folk idioter som inte röstar SD. Det har varit så i flera år. Och nu plötsligt är inäggen borta. Du kan gå in och se själv. Hon har lajkat Jimmie Åkessons tal hela tiden utom för ett par veckor sedan. Märkligt eller? Imponera på en kille? Så om Martin är kommunist så blir hon det automatiskt?

Varför har de tagits bort?
Kommit ut i facebookgrupper eller bara här på fb?
2020-03-19, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Helt ärligt så kan Amalia drömma om att Lenny skulle va intresserad av henne mer än som en vän (om ens det) efter det här.

Och då syftar jag enbart inte på det motbjudande utseendet som Analia har men även på Analias självgoda besserwisser stil som inte faller någon normal människa i smaken. Inte ens Lenny.
Alternativt så är Lenny gay.
Jag gissar på det sistnämnda.

Hur som haver så kan Analia glömma Lenny både inne i huset och på utsidan. Chansen är större att det gnistrar till mellan pappa Lenny & Mergim än Amalia och Lenny. Tack o bock.

Sen ballongknullet har dom knappt pratat med varandra
2020-03-19, 17:02
Medlem
Zingo2s avatar
Jag tror att Sami är den ende i huset som alla gillar.
2020-03-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det vore ju att skjuta sig själva i ryggen samt väldigt orättvist mot de som tävlar och de som tittar.
Man skall ju inte kunna vinna BB genom att bara ligga i sängen och skita I alla tävlingar under säsongen för att man har kompisar som räddar en hela tiden, dessutom dubbelt upp.

Se bara på Analia hur långt hon kommit genom att bara andas raklång under ett täcke, alternativt i soffan eller i sängen.

Uppdraget slapp hon också igår efter mycket skrik o gråt. Trots att lappen antydde annat, att uppdraget skulle pågå fram till nästa dag.

Hon glider på en flottmacka där inne och inget skulle förvåna mig på måndag ifall då även Rimmet får stanna kvar en vecka till, eller hell, varför inte ända fram till finalen?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad är det som hon gör fel?
Ingenting, hon är underhållande.👍
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Varför har de tagits bort?
Kommit ut i facebookgrupper eller bara här på fb?

De har tagits bort för de som sköter hennes Facebook har sett att hon har starkt stöd av fjortonåringar från förorten. Och det blir inte smickrande för Jassa. Undrar vad Vickan tycker när hon inser att hennes söta vän är en hårdför SDare.
2020-03-19, 17:05
Medlem
Yes Frida och Lennie har massagedejt ikväll
2020-03-19, 17:05
Medlem
Gutis avatar
Tillbaka till vardagen, är ute från karantänen och har jobbat idag. Kände mig sjukt less på hela Big Brother och produktionen efter i går.
Hänt något spännande idag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in