2020-03-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Alla Rainbow-sympatisörer (inkl jag) röstar på Glasman ikv. Julia kirrar immunitet genom att vinna tävling.

Överens?

Ja valde julia, tror samis alla fans räddar glasman. Men julia är man lite tveksam till när de kommer till stödet. Så ville inte chansa
2020-03-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Glasman ligger bättre till i dessa omröstningar. Julia är bättre på tävlingar, så låt henne få en möjlighet där.
Exakt så.
2020-03-19, 16:13
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det har hänt saker hemma. Med el."

Haha va? VAD skulle det kunna tänkas vara, ens?

Dem körde sån el-penna på honom.

I skolan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Victoria och Lennie pratade om att Mergim ville lämna och att de som grupp sagt till honom när han gjort något som var över gränsen och att han bättrat sig. Då sa Victoria att de iofs inte gjort så mot Glasman som har betett sig som en skit i en vecka, men att de låtit honom vara eftersom han är 38 år.
Victoria snackar skit. Glasman har paktat och taktikspelat. Thats it. Hon ska alltid lägga skulden på Glasman, och försöker leka offer. Likt hon gjorde mot Anty.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Dom är väl 11st ? På måndag blir dom 10.
Jag vet inte riktigt hur dom kommer lösa de.
Korta ner säsongen isf

10 gör ju huset dött när det är 60 dagar kvar. Det blir ju en skräll och oansvarigt att släppa in nya deltagare nu. Men det kan vara som du säger. Vi får se.
2020-03-19, 16:14
Medlem
Citat:
Hon har dragit det kortet 7428829 gånger nu. Fortfarande högst oklart vad "betett sig som skit" innebär för henne. Av det jag sett och hört (det är i princip alla vakna timmar) har jag inte lagt märke till NÅGOT.
Varför snackar hon skit och vilseleder folk?

Högst oklart. Efter örådsgrejen så distanserade Victoria sig från Glasman och han har inte tagit något initiativ att prata ut med henne, eller med Jassa. Då tycker hon att han har betett sig som en skit.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hon har dragit det kortet 7428829 gånger nu. Fortfarande högst oklart vad "betett sig som skit" innebär för henne. Av det jag sett och hört (det är i princip alla vakna timmar) har jag inte lagt märke till NÅGOT.
Hon är hemsk!!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk

I skolan.

Hade han lidit så jävla mkt över de så hade han inte pinat o skrattat åt glasman. Mergim är en stor bluff
2020-03-19, 16:15
Medlem
Citat:

Fast man kan ju inte påstå att Glasman inte skulle förtjäna lite utskällningar och möten där allt handlar om hur en enda person betett sig.

Du måste börja fundera på hur utfallet blivit om Glasman varit i Mergims kläder, då hajar du.
2020-03-19, 16:15
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Victoria snackar skit. Glasman har paktat och taktikspelat. Thats it. Hon ska alltid lägga skulden på Glasman, och försöker leka offer. Likt hon gjorde mot Anty.
Ja Vickan. Precis allt är Glasmans fel. Precist exakt allt. Mergim har ju mer bakom skallen .
2020-03-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
10 gör ju huset dött när det är 60 dagar kvar. Det blir ju en skräll och oansvarigt att släppa in nya deltagare nu. Men det kan vara som du säger. Vi får se.

Nä nya deltagare tror jag inte kommer komma in mer. Men korta ner till typ 10 april
2020-03-19, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk

I skolan.
El-penna? Vad är det ens hahah?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem