2020-03-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyEpstein
Unga män i Iran, Italien och Spanien har börjat falla ihop och dö/nästan dö på gatorna tillsynes först helt friska men tappar medvedantet oväntat..
Media mörkar, men finns flera verifeirade videos ute.

Och de filmerna finns att bevittna var?
Citera
2020-03-19, 15:39
Medlem
remixutoheavens avatar
Regeringen och FHM är helt efterblivna.

WHO: Testa allt och alla samt isolera de smittade.
UK: Först tänkt ha flockimmunitet insåg snabbt att det är fel åtgärd.
Sverige: Löper amok och förstår ingenting.
Sydkorea: Masstestar alla och isolera de smittade, fungerar smärtfritt och fått ner kurvan.
Citera
2020-03-19, 15:40
Medlem
Citat:
Unga män i Iran, Italien och Spanien har börjat falla ihop och dö/nästan dö på gatorna tillsynes först helt friska men tappar medvedantet oväntat..
Media mörkar, men finns flera verifeirade videos ute.

Okey då känner du antagligen dessa och vet redan att de är fullfriska. Lägg gärna upp länk för vill se 😁
Citera
Medlem
HUR kan man säga att smittspridning inte sker i skolorna???? Vi har 1000 barn på skolan jag jobbar i och idag samt tidigare i veckan har 40 % varit sjuka.
HUR kan man ge så många dubbla budskap och HUR i hela världen ska man ha ett förtroende för myndigheter som är så oklara???????????????
Citera
Medlem
severustheemperors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Min metod som jag förespråkar borde sättas in snarast.

Blod har räddat tusentals och kan kanske räddat miljontals nu.

Deutsche Welle

Kineserna körde på det med okänd framgång... Hur många liv det räddade i Wuhan
har jag ej sett siffror på.....
Citera
2020-03-19, 15:41
Medlem
JeffreyEpsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maharadjan
Och de filmerna finns att bevittna var?

Länkades i tråden nyss av en annan användare.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2FReiettoR%2 Fstatus%2F1240618442694307840%3Fs%3D20

Mvh
Dr. Jeff
Citera
2020-03-19, 15:41
Medlem
halvfestligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Den vanligaste, högt blodtryck, observerades i mer än 75 procent av fallen. 35,5 procent hade diabetes och 33 procent led av hjärtsjukdom. Det framgår inte vilken typ av diabetes som avses.

Jag är 30 år och har högt blodtryck, Utan medicin runt 150/85 med medicin 130/70

Kan få tryck upp till 230/120 uppmät 4 olika tillfällen, Vid stress/ oro

Bör jag anse mig själv vara i riskzon?

För förstår inte har personerna som haft högt blodtryck inte varit medicinerade? Eller spelar det ingen roll.

Jag är i en liknande sits, så om du får reda på fakta kring detta så vill jag gärna veta. Tills jag vet säkert vad som gäller, anser jag att vi tillhör riskgruppen.
Citera
2020-03-19, 15:42
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digitalvoyager
Åkersberga. Utanför fönstret i hemmakontoret så dyker, i blåljus, 2 polisbilar och 1 ambulans upp från ett radhusområde, ca 500 m ifrån oss. Efter några sekunder släcker de ner blåljusen och åker sakta ut på "stora" vägen, troligen tillbaka till Danderydssjukhus. Varför skickar man polisbilar med ambulansen?
Brott alernativt handräckning (psykpatienter tex som skadat sig själva)
Citera
2020-03-19, 15:43
Medlem
Hur ser det ut i Sthlm när ni rör er ute? Börjar det nu bli någorlunda tomt på gator, i affärer och i kollektivtrafiken?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Varför tror du det? Italien rankas som det näst hälsosammaste landet i världen strax efter Spanien. Island ligger på tredje plats. Sverige en bit ner.

https://worldpopulationreview.com/countries/healthiest-countries/

Skulle Spanien och Italien vara hälsosamma?? De lever på bröd och vin och ingen tränar. Aja- det kan jag inte säga emot och det var ändå inte hur hälsosynpunkt jag menade.

Med kulturskillnaderna menar jag att generationsboenden är extremt utbrett runt medelhavet, man pussar varandra i ansiktet hela dagarna och de äldre är ofantigt mycket mer aktiva i alla slags sociala sammanhang tillsammans med unga(caféer, stan, allt!)

Sådant ser man inte i Sverige. Här är det tvärtom- våra gamla sitter ju redan naturligt i karantän... Vi har flest singelhushåll i världen och är till stora delar glesbefolkat utav helvete.

Vår vedervärdiga kultur kommer helt enkelt rädda oss.
Citera
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Finns massor av liknande videos som den du nu länka men av någon anledning försvinner dom i raketfart.. När las den videon du länka upp?

Vet inte, hittade den nyss. Men såg liknande från Wuhan. Skillnaden är att en del hostar i denna, så det verkar mer trovärdigt än den där dom hade seizures som kanske var fake. Men om bara vissa Fall i denna är reella, så verkar det inte vara några gamlingar där inte, utan det är iranier i allt från tonårsålder till 50åringar. Och att dom har vanliga kläder tyder på att de inte dör på gatan för att de är uteliggare. Skulle indikera fullsmockade hospital.
Citera
2020-03-19, 15:44
Medlem
Citat:
Länkades i tråden nyss av en annan användare.

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2FReiettoR%2 Fstatus%2F1240618442694307840%3Fs%3D20

Mvh
Dr. Jeff

Och vad mer än att den personen hävdar att det är pga corona bevisar att det faktiskt handlar om corona?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in