Citat:
Ursprungligen postat av
Horby-kvinnan
Dödligt virus från Kina orsakar panik är alltså trådämnet...
Donald Trump är vad han än säger och efterkonstruerar dock snarlikt rasistisk med sitt uttryck "
ett kinesiskt virus", påstår jag.
Kina har ju för övrigt knappt några nya fall längre. USA, Trumps land, däremot...
Med hälsning till herr Trump: Jag tycker nästan man nu (up to date) kan säga att corona är ett
icke-kinesiskt virus, med pandemisk tyngdpunkt i Europa.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LAxrXp/donald-trump-det-ar-inte-rasistiskt-alls
För att tolka dig rätt, så är det alltså betydligt viktigare att inte låta rasistisk än att ekonomin går bra. Jag gillar trump då han faktiskt lyckats dra usa upp från ekonomisk kris, vilket faktiskt även gynnat landets svarta och latinos.
Om våra negrer generellt sett hade jobbat lika seriöst som våra gulingar, så hade mycket varit vunnit för våran ekonomi, samma sak gäller våra spetsnäsor från sanddynernas länder och de övriga som tror på en profet i en helig krigisk bok, för att inte tala om våldtäktsgängen med utländsk bakgrund, om de hade jobbat seriöst och hederligt istället för att belasta samhället och sådant patrask vill de svenska sittande myndigheterna fortsättningsvis infektera vårt land med.
Vi är mycket illa ute för närvarande när dina likasinnade sitter och bestämmer i riksdagen
Jag avskyr genusfeminism som bara är vidrigt flum
Jag avskyr kulturmarxism som lockar narcissister och psykopater med maktbegär att förtrycka oss
Jag avskyr religiösa extremister, även de som är förklädda till får för att vilseleda oss
Osv!