2020-03-19, 00:21
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kan ju tycka att det han själv gjorde i huset borde vara värre för hans jobb o.s.v än att någon härmar honom.

Han tycker det dock inte själv och här kan jag dock hålla med honom. Man gör inte narr av varken Lisa eller Anty. Så kanske man borde tagga ner att förlöjliga honom.
2020-03-19, 00:22
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Patzy och Mergim är lika lättkränkta verkar det som. Hade någon härmat Mergim hade han känt sig mobbad.

Javisst hade det varit så.
2020-03-19, 00:22
Medlem
csfs avatar
Är Martin och jasse Osam?

Vad har jag missat?

Ska dom verkligen klara en natt ifrån varandra??
2020-03-19, 00:23
Medlem
Skämtar ni med mig??? Får sami sova i Ett helt fucking ensamt rum???? Jag ger upp asså
2020-03-19, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Är Martin och jasse Osam?

Vad har jag missat?

Ska dom verkligen klara en natt ifrån varandra??

Japp ny bytte hon sovrum, skrev om det innan.

Fattar inget, antingen har hon gjort något med Alex på toan och tröttnat på Martin eller jag vetifan skumt...
Medlem
Deus-Culpas avatar
Äntligen knakar det i fogarna mellan Halsduken och Martin!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Han får specialbehandling precis som Amilia och får sova i Annexet.

Han får la lika mycket specialbehandling som Alex som inte äter laktos, Mergim som inte äter gris men stoppar i sig godis som innehåller gris, Jassa som får sin melatonin för att kunna sova etc etc. Det blir då många som får specialbehandling till slut.
2020-03-19, 00:26
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag tror säkert att Patsy är dramaqueen och det har stigit åt honom i skallen. Han går ju säkert omkring och tror han är kingen i GBG. Hoppas jag kan träffa honom någon gång i framtiden och höra hans story. Han var onekligen ganska rolig när han söp till men tycker att han började bli tråkig efter tredje festen och satt och surade oftast även om han blixtrade till i 10 minuter, men sedan satt han där igen med tom blick.
Det måste ha blivit en besvikelse när han insåg att han inte var speciellt välkänd när han kom ut från huset. Jag tyckte precis som du att han var skön till och från. Tror säkert att det kunde ha blivit lite action om han var kvar. Älskade hur han sprang runt i sina breifs med håret stående.

Men det var något som hände när han fick en ordentlig varning från produktionen, sen blev han aldrig sig mer lik och sen blev han ju sjuk. Om du skulle träffa honom så får du sjukt gärna dela med dig om hans egna syn och tankar 😊
Senast redigerad av Guti 2020-03-19 kl. 00:28.
2020-03-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe

Fattar inget, antingen har hon gjort något med Alex på toan och tröttnat på Martin eller jag vetifan skumt...

Eller så vill hon sova en natt med sin bästa polare där inne? Allt behöver inte vara en big deal.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Äntligen knakar det i fogarna mellan Halsduken och Martin!
Halsduken? 😃
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe

Dom var tydligen nära på att ligga här om natten och Jassa vill inte ligga i huset. Kan vara därför hon vill "chilla" från Martin lite.
2020-03-19, 00:29
Medlem
Deus-Culpas avatar
Nu ligger de vidriga små fjortisarna och snackar skit om de andra i huset. Hur gamla är de ens? Hade jag varit i deras sovrum hade jag fan kvävt dom med en kudde. Gå ut ur rummet era jävla flarn....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in