2020-03-18, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mybluelyf
Ja verkligen. I en annan säsong hade det väl blivit en autonominering för en sådan grej? Att ha kontakt med omvärlden är ju emot reglerna men ändå får Mergim meddelande från familjen och Mergim och Amilia skrika med folk utanför utan reprimand.
Sånt skämt!!
2020-03-18, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Alex kommer in i sovrum1 och säger till Martin var är Jazz inte sett henne på jättelänge, fastän han vart med henne på toan.

Misstänksamt

Nu sa hon att hon ska skita i Martin ett tag och sova i andra sovrummet, dock troligtvis inte seriöst menat men endå något skumt på g med henne
2020-03-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vore väldigt kul då om BB pratade ut i högtalaren som dom ibland gör så alla deltagare hör att det är exakt samma spänning som hon hade

Dom kommer ju i hemlighet höja styrkan så ingen ska misstänka att Amilia fick det för enkelt
2020-03-18, 23:43
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybluelyf
Ja verkligen. I en annan säsong hade det väl blivit en autonominering för en sådan grej? Att ha kontakt med omvärlden är ju emot reglerna men ändå får Mergim meddelande från familjen och Mergim och Amilia skrika med folk utanför utan reprimand.
Precis! Är också så trött att produktionen inte inser att det har blivit så mycket sämre nu när det är enligt reglerna att prata taktik. Big brother tappar helt sitt koncept, det konceptet som jag faktiskt gillade förr. Vill man se taktik kan vi se valfri dokusåpa.
2020-03-18, 23:51
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Stort av dig att du vågar erkänna ändå!
Tack G.

Bara en intressant grej, jag var tidigare idag och fika nere i GBG centrum. Vi var typ 5 personer på Dublinsers och fick tid att snacka med tjejen bakom baren. Tydligen var Patsy där i helgen och firade av någon snubbe. Han hade supit till ordentligt och trodde att han ägde stället. Men han lackade ut totalt av att de gör narr av honom i BB när han inte är där. Han hade tydligen ringt TV4 och skällde ut dom för att de tillät att Mergim gör narr av honom med hans ständiga tjut och härmande av Patsy. Han hoppas komma till finalen och lacka ur på honom. Nu vet jag inte hur mycket som är sant men han var ursinnig på att de gör honom till pajas, och det går ut över hans jobb och bla, bla, bla. Men intressant att höra då han ju gillade Mergim.
Senast redigerad av likebananas 2020-03-18 kl. 23:55.
2020-03-18, 23:52
Bannlyst
hehe
2020-03-18, 23:57
Medlem
likebananass avatar
Jassa det heter "melatonin" inte "melantonin". Använder det själv. Peabrain är i farten igen
2020-03-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Nu sa hon att hon ska skita i Martin ett tag och sova i andra sovrummet, dock troligtvis inte seriöst menat men endå något skumt på g med henne

Sa till Martin att hon kanske ska sova i rosa sovrummet sen svarar Martin att hon får göra som hon vill och så stannar hon kvar.

Ska hon se om han blir svartsjuk, osäker vad är grejen?

Fett skum
2020-03-18, 23:58
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tack G.

Bara en intressant grej, jag var tidigare idag och fika nere i GBG centrum. Vi var typ 5 personer på Dublinsers och fick tid att snacka med tjejen bakom baren. Tydligen var Patsy där i helgen och firade av någon snubbe. Han hade supit till ordentligt och trodde trodde han ägde stället. Men han lackade ut totalt av att de gör narr av honom i BB när han inte är där. Han hade tydligen ringt TV4 och skällde ut dom för att de tillät att Mergim gör narr av honom med hans ständiga tjut och härmande av Patsy. Han hoppas komma till finalen och lacka ur på honom. Nu vet jag inte hur mycket som är sant men han var ursinnig på att de gör honom till pajas, och det går ut över hans jobb och bla, bla, bla. Men intressant att höra då han ju gillade Mergim.

Oj, jäklar vilket scoop om det är sant. Av det jag såg av Patzy och har hört om honom här (Flashback är ändå Flashback) så verkar ju det som att han har storhetsvansinne och att han inte verkar så sympatisk. Han trodde ju att hans deltagande i Big Brother kunde ge ett jobb som programledare i melodifestivalen framöver. Sjukt intressant att höra och tack för att du delade med dig historien. Den är ju ändå kul vare sig det är sant eller lite kryddad.
2020-03-19, 00:03
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tack G.

Bara en intressant grej, jag var tidigare idag och fika nere i GBG centrum. Vi var typ 5 personer på Dublinsers och fick tid att snacka med tjejen bakom baren. Tydligen var Patsy där i helgen och firade av någon snubbe. Han hade supit till ordentligt och trodde att han ägde stället. Men han lackade ut totalt av att de gör narr av honom i BB när han inte är där. Han hade tydligen ringt TV4 och skällde ut dom för att de tillät att Mergim gör narr av honom med hans ständiga tjut och härmande av Patsy. Han hoppas komma till finalen och lacka ur på honom. Nu vet jag inte hur mycket som är sant men han var ursinnig på att de gör honom till pajas, och det går ut över hans jobb och bla, bla, bla. Men intressant att höra då han ju gillade Mergim.

Kan ju tycka att det han själv gjorde i huset borde vara värre för hans jobb o.s.v än att någon härmar honom.
2020-03-19, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det ska vara lika för alla.
Jo, men kommer det att vara det?

Amilia räkmacka glider förbi allt
2020-03-19, 00:05
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kan ju tycka att det han själv gjorde i huset borde vara värre för hans jobb o.s.v än att någon härmar honom.
Patzy och Mergim är lika lättkränkta verkar det som. Hade någon härmat Mergim hade han känt sig mobbad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in