Grinilia bär den 2 timmar i dag, gråter i kameran 4 ggr. Gråter framför bikten/kameran en lång stund. Ojsan hoppsan så ändrar BB så vi sänker styrkan och strax därefter avslutar vi uppdraget
Hur många timmar gissar ni att den som får straffet imorgon får ha denna förmånen.??
Snälla Julia, sluta ryck och skruva ditt fula och redan slitna äckliga hår och sluta avbryt med: ”aa”, ”mm” hela tiden och sluta lek att du är smart ditt labila ägg.
Sök hjälp så fort du kommer hem, dina psykblickar skriker om hjälp.
Jag tycker det vore kul om Glasman och Alex får elstötarna imorgon och sen att dom inte reagerar nämnvärt på det. Typ skrattar sig igenom grejen så alla får se att Amilia överdrev nåt så fruktansvärt
Får dom mer än 2timmar är det fusk. Amilia fick 2 timmar.
Det klarar Glasman och Alex. och dom ska ha samma låga styrka som Amilia också.
Annars är BB fucked up
Jag har för mig att någon skrev i tråden förut att dom fick svar från BB att Glasman och Alex kommer få samma tid. Lika ska det ju vara för alla, men BB favoriserar ju uppenbart vissa.
Grinilia bär den 2 timmar i dag, gråter i kameran 4 ggr. Gråter framför bikten/kameran en lång stund. Ojsan hoppsan så ändrar BB så vi sänker styrkan och strax därefter avslutar vi uppdraget
Hur många timmar gissar ni att den som får straffet imorgon får ha denna förmånen.??
Det är ju uppenbart att man slipper ifall man grinar lite och överdriver smärtan, glasman och alex kommer skratta istället. blir kul
Jättekul.
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Nä, ja står över. tänker inte titta mer. Helt värdelöst.
Och utöver det så pratade/skrek Mergim och Amilia till någon utanför huset som skrek. Så BB ser genom fingrarna på mycket. Så himla tråkigt. Denna säsong är den sämsta hittills, dom ger ju inga konsekvenser till någon.
Jasså? Det har jag missat totalt! När hände detta?
Amilia slapp ju utan konsekvenser? är det inte lika för alla deltagare?
Hon slapp inte. Hon fick välja att någon skulle göra det istället för henne, men då skulle hon förlora immuniteten. Hon valde att fortsätta men BB avslutade uppdraget en halvtimme efteråt. Haha.