Både Mergim och Amilia har kollat in i kameran ute, men ingen stöt. Bra där BB. Mergim har nu kollat flera gånger sedan jag började skriva. Vad är detta??
Jag förstår verkligen inte det här hatet mot Amilia och det är så fruktansvärt äckligt. Vad är det med henne som inte finns hos de andra deltagarna? Alla är ju samma skrot och korn.
Mår du bra nu efter att du fått skriva av dig en hel jävla uppsats om hur mkt du hatar en person från en dokusåpa? Du är nog inte så jävla vacker själv det är därför du känner behov att sitta och hata. Miserable fuck!
Jag hatar inte personen. Hatar personen i huset. Går man med i dokusåpa får man ha tjockt skinn på näsan då mina typer av reaktioner är det som behåller och lockar tittare. Så cry me a river.
Hur länge ska amilia få manipulera till sig fördelar? Bara under senare 1,5 dagarna så har hon:
- haft foten på backen under statytävlingen
- krokodiltåra sig till lindrigare straff
- klaga på ryggsmärta för att slippa köksveckan
- böja borren så tävlingen startades om
Allt detta skedde senaste 1,5 dagarna och BB köper skiten om och om och om och om igen. Patetiskt beteende och svar från BBs sida.
Både Mergim och Amilia har kollat in i kameran ute, men ingen stöt. Bra där BB. Mergim har nu kollat flera gånger sedan jag började skriva. Vad är detta??
Om ryktet stämmer att Amilia har någon känning i produktionen, så är bara det rent fusk.
Lite som att jämföra med jäv.