Citat:
Ursprungligen postat av
jarrelka
Amilia måste vara den mest motbjudande person jag stött på i hela mitt liv. Så otroligt ful. Så otroligt tråkig. Så otroligt falsk. Så otroligt feg. Ändå går hon runt och tror att hon är den precisa motsatsen. Så verklighetsfrånvänd. Lokförande Janne 57 med en släng autism är mer karismatisk än denna människa. Skillnaden mellan Anty och fettot är att anty åtminstone agerade som en bra villain. Man var intresserad av det hon gjorde och ogillade henne för det. Fettot får dig att vilja byta kanal. Hade inte satt på henne för miljonen helt klart. Har förmodligen svamp som ligger och vilar under alla lager av fett.
Jag förstår verkligen inte det här hatet mot Amilia och det är så fruktansvärt äckligt. Vad är det med henne som inte finns hos de andra deltagarna? Alla är ju samma skrot och korn.
Mår du bra nu efter att du fått skriva av dig en hel jävla uppsats om hur mkt du hatar en person från en dokusåpa? Du är nog inte så jävla vacker själv det är därför du känner behov att sitta och hata. Miserable fuck!