2020-03-18, 15:07
  #80377
Medlem
"In i appen och rösta Amilia" . Bra jobbat, 2 veckor till med Amilia
2020-03-18, 15:08
  #80378
Medlem
Jag störde mig på Vickan när hon fick se filmen, Glasman sa "Det där är jobbigt att stå med armen som Julia" och vickan kläckte ur sig "Ja men Julia behöver ju inte stå ut med armen" för att förminska.


Det Julia gjorde var väldigt imponerande och att inte folk ger henne credd för det är fan tragiskt, tycker nästan BB borde göra något för att uppmärksamma det inne i huset det är ju galet.

Finns inte många som hade pallat stå sådär sålänge som Julia gjorde, elitidrottarklass påt.

Aja
2020-03-18, 15:08
  #80379
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu berättar Amilia om hur jävla sensationellt det var när hon satt där på kudden. Hur skiljer det sig från alla andra ställen hon sitter still på?

+💯%
2020-03-18, 15:08
  #80380
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
TSCK, SAMI! Han sa att det hade varit bättre om TITTARNA fick bestämma vem som poserat bäst och hade bäst sminkning.
2020-03-18, 15:08
  #80381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du ska nog bara hålla käften din idiot
Lack för att du misslyckas med dina missions gång på gång? Du supportar Amilia
2020-03-18, 15:08
  #80382
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Tror typ 99% inte fattade vad det gick ut på utan bara ville förnedra Amolia att sitta naken på en sten

Haha det såg så ut i tråden. Samtidigt fulspelade produktionen lite.

"Idag ska de som hänger löst stå som statyer och det är du som tittare som bestämmer vilken staty respektive deltagare ska vara."

Det stod inte mer än det, så jag har ändå lite förståelse för er som stannat hemma från "Livets Hårda Skola" idag och röstade fel.

Det fula i det här är att produktionen vet om detta - och säger till deltagarna "Tittarna har röstat om vilka statyer ni ska vara", och deltagarna tolkar det nu som att vi återigen vill ge fördelar till Amilia.

SPYR. KÅKAR.
2020-03-18, 15:08
  #80383
Bannlyst
Nu var ni för snabba med att rösta en gång till. Skärp er!
2020-03-18, 15:08
  #80384
Medlem
gringo85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu berättar Amilia om hur jävla sensationellt det var när hon satt där på kudden. Hur skiljer det sig från alla andra ställen hon sitter still på?


Ja den va kall och hård så de måste ha tagit hårt på krafterna
2020-03-18, 15:08
  #80385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Julia vägrar kramas med Amilia, hahahahaha! Det här är musik för mina öron.

Bittra förlorare är det värsta! Dåliga förlorare däremot, de är bättre. JULIA ingår starkt i de bittra. När Julia vinner något så blir hon rätt stöddig själv. Så detta förtjänar hon.
2020-03-18, 15:09
  #80386
Medlem
Alltså tänk om Amilia vinner BB så som hon åker på räkmacka hela tiden.
2020-03-18, 15:09
  #80387
Medlem
Men dra åt HELV*ete vad är det här för något!! Vi blir aldrig av med henne!!!! Skit big brother far åt pipan
2020-03-18, 15:09
  #80388
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Jag störde mig på Vickan när hon fick se filmen, Glasman sa "Det där är jobbigt att stå med armen som Julia" och vickan kläckte ur sig "Ja men Julia behöver ju inte stå ut med armen" för att förminska.


Det Julia gjorde var väldigt imponerande och att inte folk ger henne credd för det är fan tragiskt, tycker nästan BB borde göra något för att uppmärksamma det inne i huset det är ju galet.

Finns inte många som hade pallat stå sådär sålänge som Julia gjorde, elitidrottarklass påt.

Aja

Är så lack för jag avskyr Victoria och amilia mest av alla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in