Citat:
Ursprungligen postat av
burialhex
Tror typ 99% inte fattade vad det gick ut på utan bara ville förnedra Amolia att sitta naken på en sten
Haha det såg så ut i tråden. Samtidigt fulspelade produktionen lite.
"Idag ska de som hänger löst stå som statyer och det är du som tittare som bestämmer vilken staty respektive deltagare ska vara."
Det stod inte mer än det, så jag har ändå lite förståelse för er som stannat hemma från "Livets Hårda Skola" idag och röstade fel.
Det fula i det här är att produktionen vet om detta - och säger till deltagarna "Tittarna har röstat om vilka statyer ni ska vara", och deltagarna tolkar det nu som att vi återigen vill ge fördelar till Amilia.
SPYR. KÅKAR.