Citat:
Ursprungligen postat av
Forks
Om vi bortser från ditt barnsliga dillande om hur jag använder forumets funktioner och mitt språk eller något sådant patetiskt och håller oss till tankegångarna vi har vore jag tacksam. Jag vet att du är flera nivåer lägre än mig som varelse överhuvudtaget och du fruktar vad jag har att säga men du behöver inte göra det, jag vill dig inte illa personligen.
Känner du igen följande lilla text?
Citat:
Det förvånar mig att din skrumpna hjärna kommer på något så fyndigt som fjantionalister, från dina tidigare inlägg hade jag satsat på att du inte har förmågan att stå på två ben.
Den är din. Skriven av dig. Men inbäddad i min text som du citerade. Förstår herr oh-jag-är-så-smart nu vad som menas med att skilja på din och min text? Eller ska jag rita?
Citat:
Ursprungligen postat av
Forks
Bert Karlsson var bara ett exempel som vi kunde utgå ifrån. Jag har ingenting emot svenskar som gör vinst på vansinnet skapat av andra, så länge jag vet att dom inte aktivt arbetar för fortsatt vansinne av monetära skäl. Då och endast då skulle jag börja peka med hela handen som ni så gärna gör vid minsta lilla overifierad handling.
Exakt. Eftersom du skiter i svenskar. Du bryr dig bara om sådana som DU menar inte är vansinniga. Alla andra kan hängas och sugas ut. Typisk b-svenne. Ungefär som Hahne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Forks
Det som fascinerar mig är att du erkänner att invandringen är svenskens olycka och du märkte inte ens att du gjorde det.
Nej, jag menade naturligtvis den asylsökandes olycka. Men även det var tydligen för svårt för dig att förstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Forks
Du är bara en i raden som försöker låta vår olycka fortgå, ett av dina vapen är att vända sig mot våra egna för att dom försöker tjäna pengar. Det funkar inte på mig, jag är varken nazist eller kommunist.
Jag själv har det gott ställt och tjänar väldigt bra pengar på egna verksamheter. Det är skillnad på att förtjäna pengar och sko sig på medmänniskor. Ännu en sak du behöver lära dig. Bland otroligt mycket annat. Duktiga övermänniska där.