Citat:
Ursprungligen postat av
Skilly
Jag vet att det är svårt att trycka på rätt knappar i forumet gränssnitt. Lägg därtill att behöva hålla reda på sin egen och andras text. Hua. Men med lite träning så kommer det tids nog.
Jag tror inte att Bert Karlssons inverkan var så betydelsefull som du tror. Men jag avsåg inte honom i mitt inlägg. Känner till fler fall av rassar och nationalister som skodde sig på andras olycka. Hahne är bara ännu ett exempel i en lång rad av likasinnade.
Jobbar man inte svart så ska man sälja skit på darknet. Eller göra något annat ”lukrativt” på statens eller svenskarnas bekostnad.
Om vi bortser från ditt barnsliga dillande om hur jag använder forumets funktioner och mitt språk eller något sådant patetiskt och håller oss till tankegångarna vi har vore jag tacksam. Jag vet att du är flera nivåer lägre än mig som varelse överhuvudtaget och du fruktar vad jag har att säga men du behöver inte göra det, jag vill dig inte illa personligen.
Bert Karlsson var bara ett exempel som vi kunde utgå ifrån. Jag har ingenting emot svenskar som gör vinst på vansinnet skapat av andra, så länge jag vet att dom inte aktivt arbetar för fortsatt vansinne av monetära skäl. Då och endast då skulle jag börja peka med hela handen som ni så gärna gör vid minsta lilla overifierad handling.
Det som fascinerar mig är att du erkänner att invandringen är svenskens olycka och du märkte inte ens att du gjorde det. Du är bara en i raden som försöker låta vår olycka fortgå, ett av dina vapen är att vända sig mot våra egna för att dom försöker tjäna pengar. Det funkar inte på mig, jag är varken nazist eller kommunist.