2020-03-18, 11:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Från Ursula till Rammi?

Någon som röstat nyss och kan säga hur många % Blåvalen har?
Sjö"kon"jungfrun har 39% just nu men Jassa älskarna verkar rösta mycket just nu, hon ligger på 34
2020-03-18, 11:53
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Sorry det här felsteget kan du inte skylla på Corona!
Nämen att jag inte ens har fått kaffe ännu
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Sorry det här felsteget kan du inte skylla på Corona!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Vore ju bra om BB kunde gå ut lite tydligare med info gällande staty-röstningen. Nu har man ju redan hunnit lägga sin röst på Amalia.
Fast det har stått hela tiden var premisserna är - de ska alla stå som statyer, vi väljer vem som ska imitera vilken staty. Skyll inte på produktionen för att du är för hetsig med att rösta/inte läser ordentligt/är för dum för att förstå.

Det är inte högskoleprovet direkt. Helt sjukt att så många inte förstod vad röstningen handlade om
2020-03-18, 11:54
Medlem
Alltså jag tål fan inte Julias tjackröst och pill i håret. Helvete vad man börjar störa sig på folk.
2020-03-18, 11:55
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Vore ju bra om BB kunde gå ut lite tydligare med info gällande staty-röstningen. Nu har man ju redan hunnit lägga sin röst på Amalia.

Man kan ju testa kika in på deras Instagram.
Där står det
Citat:
Idag ska de som hänger löst stå som statyer
...
= uppenbart att man inte ska rösta på Amilia som lilla sjöjungfrun.
2020-03-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast det har stått hela tiden var premisserna är - de ska alla stå som statyer, vi väljer vem som ska imitera vilken staty. Skyll inte på produktionen för att du är för hetsig med att rösta/inte läser ordentligt/är för dum för att förstå.

Det är inte högskoleprovet direkt. Helt sjukt att så många inte förstod vad röstningen handlade om

Tror att personen menar mer att dom kan bli mer tydliga om va de innebär om man väljs som staty. Vi vet ju inte om de är något positivt eller negativt, jag har inte läst något om att den som står längst vinner te.x.

Men jag är inte medlem i massa grupper heller. Jag förhåller mig till de som står i appen
2020-03-18, 11:59
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Sjö"kon"jungfrun har 39% just nu men Jassa älskarna verkar rösta mycket just nu, hon ligger på 34

Vi kallar dom 'Jasminer' här
Medlem
likebananass avatar
Citat:

Känns som att man BB hela tiden ändrar regler kring röstningar/tävlingar d.v.s. Gör efterhandskonstruktioner som gynnar endast vissa deltagare (se gårdagens pool-party). Varför inte lägga upp alla 3 röstningar samtidigt så att det blir klart för gemene man.

Skulle Amilia vinna staty tävlingen skulle förmodligen BB nöja sig och ge henne immunitet, ifall hon inte vinner så planeras en till tävling där hon har en andra chans.

Men just nu så blir det alltså fettot och skalman som får äckligt lätta uppgifter. Det är ju ändå deras favoritpositioner.
Medlem
__Alez__s avatar
Kommer den som blir staty bli immun eller varför sånt jidder?
2020-03-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tror att personen menar mer att dom kan bli mer tydliga om va de innebär om man väljs som staty. Vi vet ju inte om de är något positivt eller negativt, jag har inte läst något om att den som står längst vinner te.x.

Men jag är inte medlem i massa grupper heller. Jag förhåller mig till de som står i appen
Fast vi vet att det kommer en immunitetstävling, som dessutom heter "Statyer". Det är inte supersvårt att förstå att alla kommer tävla och att det inte har någonting med positivt eller negativt att göra. Sedan stod det dessutom väldigt klart och tydligt på deras Instagram vad röstningen gick ut på.
2020-03-18, 12:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Vi kallar dom 'Jasminer' här

Okej fattar. Lite för vackert namn på ett luder som stör Samis sömn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem