Fick nog mitt första riktigt goa skratt från flashback när jag läste din tråd

Gör det och var sedan med i lyxfällan där du förklarar ditt beteende precis som du gjort här. För du lär ju ångra dig när det är klappat och klart. Eller tänkte du ta livet av dig när sista pengen är sprätt?