2020-03-18, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Jävla patetiska människor ni är som sitter och skriver i den här tråden, har följt den ett tag och liven med.
Vem fan använder ens ord som ”luder, neger, hora, fetto” längre? Är det vad ni blev kallade sist ni gick utanför dörren?
Men fint att ni hittat en slags gemenskap här på fb, det kanske är det enda ni har liksom. kram och hoppas ni får vad ni förtjänar😊
Håller med det du skriver. Vi har inga liv och i några månader är det OK. Allt kommer återgå till det normala om några veckor igen.
2020-03-18, 00:07
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Jävla patetiska människor ni är som sitter och skriver i den här tråden, har följt den ett tag och liven med.
Vem fan använder ens ord som ”luder, neger, hora, fetto” längre? Är det vad ni blev kallade sist ni gick utanför dörren?
Men fint att ni hittat en slags gemenskap här på fb, det kanske är det enda ni har liksom. kram och hoppas ni får vad ni förtjänar😊

Ännu en spammare. Två inlägg denna gång.
Välkommen till FB förresten. Tråden tappar kvalitet med nya medlemmar från familjeliv.
Har du läst FAQ och regler innan du postar?
2020-03-18, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Vilken sjuk diskussion de hade.

Jag tror inte de har någon erfarenhet av att tjejer har varit för ''på'' dem vad det nu betyder. Jag tror att de enda gånger de har fått till det med det motsatta könet är när deras byten har varit kraftigt påverkade.
Sami är en riktig ladies man. Berättade att han har "en näve" brudar som regelbundet hör av sig till honom och ger honom komplimanger. Vet inte om det stannar vid komplimanger. Det sa han inte.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
hahaha den kvällen var dock legendarisk. "SPELET HAR BÖRJAT. JAG ÄR SYLVASS"
+1
Bannlyst
Tror blåvalen kommer ta för sig och tar den största biten av tårtan imorgon.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
tillbaka till familjeliv ditt feta ludernegerfetto!
+1
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Victoria med sin skenhelighet skojar man inte heller bort. Hon kan säga att hon hatar pakter och taktik för att 30 sekunder senare prata taktik. Det är fan riktigt vidrigt beteende.
+1
2020-03-18, 00:09
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Sami är en riktig ladies man. Berättade att han har "en näve" brudar som regelbundet hör av sig till honom och ger honom komplimanger. Vet inte om det stannar vid komplimanger. Det sa han inte.
Ofasen sicken player
2020-03-18, 00:10
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
hahaha den kvällen var dock legendarisk. "SPELET HAR BÖRJAT. JAG ÄR SYLVASS"

Absolut! haha grymt kul synd att dåren är borta nu... han behövdes för att balansera lite.
2020-03-18, 00:10
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Det förtäljer inte historian alls. Mina funderingar var mer fokuserad på Jullans reaktion när hon erkände snarare än om Jasses känslor var äkta eller inte.

Det faktum att hennes känslor hade "svalnat" dagen efter veckofinalen var ju ganska talande.
2020-03-18, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
tillbaka till familjeliv ditt feta ludernegerfetto!
Uffa då! ❤️
2020-03-18, 00:13
Medlem
Lisa2 - "min häck är inte rädd för något". MMmm. Helt rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in