2020-03-17, 23:57
Medlem
riskns avatar
Jasmine har fått mycket hat/personangrepp i tråden som t.ex. luder efter hon började med Martin. Jag antar att alla bittra incels i tråden hade älskat det om hon som attraktiv kvinna hade börjat med Sami i TV istället. Det blir för mycket spam här inne.

Ni får se till att ansluta er till Rainbow när er sektledare Glasman åker ut
2020-03-17, 23:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Bitter för att ''luder'' inte går hem med dig på krogen?
Luder för att sälja sig billigt. En drink räcker så kör hon lap dance. För Martin var det ännu billigare.
2020-03-18, 00:00
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Att Jassa var sugen på Sami handlade 100% om att hon hängde löst och gjorde allt för att få röster.
Det förtäljer inte historian alls. Mina funderingar var mer fokuserad på Jullans reaktion när hon erkände snarare än om Jasses känslor var äkta eller inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Synd att man kollade DC. Bytte till köket och kom in i slutet på en diskussion mellan Sami och Glasman om tjejer och tjejer som är för på. Någon som vet vem de pratade om?
De hade en diskussion om Tinder och raggning och enades i att ingen av dem gillar när tjejer är för på. De syftade alltså inte på någon specifik.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jasmine har fått mycket hat/personangrepp i tråden som t.ex. luder efter hon började med Martin. Jag antar att alla bittra incels i tråden hade älskat det om hon som attraktiv kvinna hade börjat med Sami i TV istället. Det blir för mycket spam här inne.

Ni får se till att ansluta er till Rainbow när er sektledare Glasman åker ut
Ett luder är ett luder skiter i om hon väljer juden eller snälla snickaren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Luder för att sälja sig billigt. En drink räcker så kör hon lap dance. För Martin var det ännu billigare.

Va e de för program du kollat på? Tror du blandar ihop.
2020-03-18, 00:01
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De hade en diskussion om Tinder och raggning och enades i att ingen av dem gillar när tjejer är för på. De syftade alltså inte på någon specifik.

Ahh! Tack
Medlem
Har Sami å Glasman haft nåt prank för sig i köket? Bytte kamera när nån av dom sa att ”de bästa hade varit om ingen märkte de här förrän om några veckor”.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kollat de hela tiden. Schysst snack om förhållanden.
2020-03-18, 00:02
Medlem
DjPuttes avatar
Snacka om att Jassa medvetet vet vad fan hon håller på med, Nyss log mot kameran och forts smaska på Martin!
Fan dags få ut ungen ur huset!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Chilla, du är inte kingen här inne. OG blir du så småningom och är säkert välkommen men tagga ner lite först. Du är säkert en cool person men det kommer in reggade användare 2020-02 eller liknande och tror de äger. Så chill, inget annat.
Ingen som påstått det men uppenbarligen din feeling att jag är king 😂. Nejdå du behöver inte känna något hot eller oro jag ska CHILLA så kan du fortsätta ta hand om tråden då mitt syfte verkligen inte är att störa dig eller någon annan här. Puss och banan
Senast redigerad av Charade1 2020-03-18 kl. 00:14.
Avslutad
Gratulerar på födelsedagen Glasman! Snart pensionär, men aldrig för gammal för tajta brallor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in