Jasmine har fått mycket hat/personangrepp i tråden som t.ex. luder efter hon började med Martin. Jag antar att alla bittra incels i tråden hade älskat det om hon som attraktiv kvinna hade börjat med Sami i TV istället. Det blir för mycket spam här inne.
Ni får se till att ansluta er till Rainbow när er sektledare Glasman åker ut