2020-03-17, 23:27
Medlem
riskns avatar
Nu är jag en heterosexuell snubbe men jag tror att en tjej som hade varit med Glasman borde bli traumatiserad. Jag mår dåligt av att bara se Glasman i bild. Jag undrar hur Julia mår just nu?
Medlem
Vilka tror också att det egentligen stör glasman jättemycket att Julia har en liten ”crush” på sami men försöker spela obrydd och mobbar Julia för att de inte ska märkas av. Endast spel för galleriet som vanligt från hans sida.
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fettot är äckligare.
Jag tycker inte det. Julia är direkt oaptitlig. Sjuk djävla kärring.
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Va har du missat den store Herkko? Då har du massor att ta igen. Herkko är ett stort geni och min hjälte.
Han har en egen tråd här på flashback.
Här kommer en favorit: https://youtu.be/Yk6u89Fqrhs

känner igen han tror nån polare skickade ett klipp på Messenger där han ville "knolla kåta sofia" med sin vackra kuk osv måste ju vara samma haha
Medlem
DjPuttes avatar
Så pass Julia ska kvarta med Sami hur det då ska fungera!
2020-03-17, 23:28
Medlem
Paulabrauns avatar
Frida måste ju vara plockad från psyket. Kärringen går runt och fingerpullar folk i röven. Fyfan vad ofräscht . Det måste ju vara någon konstig fetish ludret har?
2020-03-17, 23:28
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha! Du räknar literpris, du. Då blir fina flaskor vin och bättre ölsorter jääävligt dyra. Du verkar vara en pojk som tänker kvantitet på dunk.

Det är fan inte dyrt med alkoläsk för 20 spänn styck. Driver du?

Edit: för BB BORDE inte bättre väl på systemet svida så mycket.

Är väl klart man snackar om literpris, är ju så man räknar ut om nåt är billigt/dyrt

Men du är väl nybliven 18åring o inte fattar hur man räknar ut vad som är billigt/dyrt

Sen kan du inte jämföra vin med alkoläsk, är som att jämföra pizza med oxfile.
2020-03-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Vilka tror också att det egentligen stör glasman jättemycket att Julia har en liten ”crush” på sami men försöker spela obrydd och mobbar Julia för att de inte ska märkas av. Endast spel för galleriet som vanligt från hans sida.

ja han är en ful jävel glasman
2020-03-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Så Julia erkände i kvällens program att hon och Glasman knullade och han hade en jätteballe 🍆💦

Men sluta ljug! det gjorde hon inte alls. Hon sa rakt ut till Jassa att dom inte haft sex men att dom legat och smekt varandra med händerna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så pass Julia ska kvarta med Sami hur det då ska fungera!

jag har fattat det som att sami ska sova nånannstans typ annexet för sina sömnproblem så julia ska slagga där själv
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tycker inte det. Julia är direkt oaptitlig. Sjuk djävla kärring.
Fettot byter kläder typ en gång i veckan. Ingen gillar henne men Jullan ligger bland de populära i BB. Så nix fettot bryter mot alla regler av hygienen.
2020-03-17, 23:31
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Julia får vara försiktig så inte hon blir nästa tjej som blir utfryst pga att hon avvisar sektledaren. Är du tjej och är med i Team Incel... ursäkta Team Rainbow så är det viktigt att stryka Glasmans ego.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in