Citat:
Ursprungligen postat av
Exoroe
Jo det har jag. Men det gör ingenting om man lever på existensminimum i något år när allt är avbetalt och klart. Då har jag redan en väldigt bra grundkunskap och en god utbildning. Eftersom att jag vid det tillfället redan levt skitigt ett väldigt långt tag i en sliten hyresrätt med få personliga ägodelar så gör det ingenting att leva så ytterligare något år till!
Det blir inte ett år utan väldigt många år framöver. Det absolut inte på tal om någon skuldsanering heller för din del.
Men visst, om du skaffar dig ett extremt välbetalt arbete så kan det nog grejas på 1-2 år.
Mvh
TorOchPederInkasso