Citat:
Ursprungligen postat av
uncommon-name
Tidslinje SD 14e maj
a.145 s 127 finns lite info du kan titta på.
Typ: "Okänd typ av kommunikation med Google Drive" lite hipp som happ, tex..
Om nån vill förklara vad det kan vara, så får man gärna göra det..!
EDIT: skrev fel datum
Jag har inte tillgång till urkunden ifråga. Erbjudanden undanbedes dessutom. Men det finns alltså inget som placerar hans mobil där då? Det hade ju varit konstigare iofs. givet att Hiding tvekat mer att åtala än våren tvekar inför knoppbristningen. Utan det är nåt som bubblar på hans dator el mobil hemmavid, typ?
Jag minns ett troll i tråden som ansåg det vara ett alibi (o alibin är ju alltid fullgoda) i fall där den tilltalade var en ansvarskännande man, som inte ansåg sig nödd att springa på krogen för att slippa framstå som mol allena (ja, i den negativa bemärkelsen) 😄😂🤣 — eller hur tankegången nu måste ha gått.
Nå, allt i det här fallet som inte handlar om det där planket, som polisen inte tittade bakom (nu har de ju till slut i alla fall lyckats pejla in var LW var nånstans...), handlar ju om att det inte funnits några tekniska bevis som kopplat GM till platsen den kvällen. Då hade ingen av oss suttit här och SD hade suttit i den stora gråa byggnaden rakt söderöver, som har ett kanonkul namn om man minskar mitt på mitten med m.
— Vart är vi på väg?
Man gläds åt att åtminstone it-killarna till sist verkar hitta vad de letar efter. De trivs väl inte i kopplet, kantänka...
Och så ska det bara sys ihop.
Hur var det med vittnet nära lenas dörr? Har det kommit fram än?