Citat:
Ursprungligen postat av
-SchmergliN-
Haha, säsongens mest otippade.
Jag skriver precis som Glasis, som ett fullt barn.
Dikterna är riktigt roliga. Alex ”hoppas inte att det är ett barn som får dem?”. Nej, jag tror inte att BB lämnar sexdikter med orden ”slidsekret” till ett barn när manings ens får prata om att man varit full.