2020-03-17, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malin.Nilsson
En idé kanske kunde vara att du startar ett anonymt YouTube konto och lägger upp dom där? I alla fall med filmerna borde det funka bra.

Den tanken har jag....
Men jag tänkte slippa det.
I värsta fall så gör jag så.

Men det borde finnas ett sätt på samma sätt man lägger upp pdf anonymt.
Typ ett Minfil, fast för filmer...
Citera
2020-03-17, 16:11
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Nu har jag inte fler aktbilagor i pappersform.
Men jag har två cd skivor med filmer och Ljudinspelningar.

Vi har filmer där Lena gråter och vill att Stefan skall komma.

Vi har flera "Jag älskar dig, puss puss... Nu går jag utanför dej och vill bara slita upp dörren och komma in Jag älskar dig, puss puss.... Det är inte läge för en snabbis just nu, puss puss jag älskar dig och många fler filmer från Stefan.

Vi har samtalet om kvinnoskrik
Vi har Stefans samtal om 3 gansgters i skogen
Vi har hela "våldet i bilen" samtalet
2 samtal ifrån Ul"f Wesstr"öm
Lenas samtal till vänninan
Nån inspelning till mellan Stefan Och Lena.

mm.

Jag har alla dessa inspelningar, men jag behöver rådgöra med nån ikväll om hur jag anonymt kan lägga upp alla dessa i tråden.
Samt att ett par är i amr format som jag precis just nu inte kan spela upp, men det löser jag.

Så ge mig lite tid, så löser jag detta så alla kan ta del av dessa ljudfiler.

En sak har i alla fall jag sett.

Stefan och Lena är precis lika dana mot varandra. Dom är exakt 50/50 i sitt sätt att älska och lämna varandra. På pricken lika.
Dom kunde helt enkelt inte lämna varandra, utan dom betedde sig som två tonåringar BÅDA TVÅ.
NEJ, På filmerna säger Stefan att han älskar Lena.
NEJ, På filmerna så säger Lena att hon vill ha Stefan.
Och båda två säger att dom vill lämna den andre till sina vänner.
Precis likadana - Och dom älskade spänningen som detta tisslande och tasslande innebar.

Problemet blev när Lena började jävlas med Hanna.
Då väckte hon Björnen.
Då väckte hon vreden, för okey att du knullar min man, men du raderar fan inte mina loggar ostraffat.
Stefan du löser problemet.... annars !!!!
Hanna Hanna Hanna

En sista sak bara.
Detta var första gången som jag såg Stefan röra sig och hörde honom prata.
Jösses !!!
Han ser ut som en pojke och låter som han är i målbrottet.
Nån sa att rösten blev jobbig att höra på i längden, och jag är absolut beredd att hålla med.
Han ser ut som en blek 22 åring - Absolut inte som en 45 årig man.

Ja ja.
Jag kommer in ikväll och har då förhoppningsvis löst hur jag skall ladda upp filmer o ljud.

Exakt!

Där har du fångat hela fallet i de korta meningar jag fetat, MGM kunde hantera precis vad fan som helst från BO tills BO sparkade till på hans ömma punkt MGK, då gick det djävligt illa.

Hiding,s motivbild är ju helt obegriplig när man läst FUP och vad fan genushäxan från Göteborg ska tillföra får man väl fråga Vår Herre om, hans vägar är ju outgrundliga.
Citera
2020-03-17, 16:14
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Ja, man avundas inte lagmannen Björn Lindén som nu skall försöka reda ut den här soppan, det skall bli intressant att läsa domskälen sedan. Några ljudupptagningar från rättegången kommer tydligen inte att lämnas ut den här gången, och det kan man ju ha viss förståelse för.
Var har du läst att ljudupptagningar inte kommer att lämnas ut?
Citera
2020-03-17, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Exakt!

Där har du fångat hela fallet i de korta meningar jag fetat, MGM kunde hantera precis vad fan som helst från BO tills BO sparkade till på hans ömma punkt MGK, då gick det djävligt illa.

Hiding,s motivbild är ju helt obegriplig när man läst FUP och vad fan genushäxan från Göteborg ska tillföra får man väl fråga Vår Herre om, hans vägar är ju outgrundliga.
Sitter i bilen på G hem....
Får egentligen inte skriva, men bilden är solklar nu.
ALLT går tillbaka till Hanna.
Stefan hade kunnat hålla på med detta i flera år till.
Men Hannas hat växte sig allt större o större.
Stefan blev tvungen att lösa det problemet
Där satt den.
Citera
2020-03-17, 16:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Sitter i bilen på G hem....
Får egentligen inte skriva, men bilden är solklar nu.
ALLT går tillbaka till Hanna.
Stefan hade kunnat hålla på med detta i flera år till.
Men Hannas hat växte sig allt större o större.
Stefan blev tvungen att lösa det problemet
Där satt den.
... och från den stunden var den kvinnan dubbelt hatad...
Citera
2020-03-17, 16:23
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
Och anledningen till att jag tycker det är intressant är för att han tycks starta en fildelning av Telegram på sin dator omkring 20:24 den 14 maj och avslutar den 23:34. Utifrån den info man kan utläsa i fupen så verkar han ha raderat information/bilder vid den tidpunkten.

Vi kan ju se att han redan är igång med att chatta med LW via Telegram på telefonen så frågan är varför och med vem startar han en fildelning av Telegram på datorn och varför stänger han den kl. 23:34 (med att bland annat slänga någon bild)?

Källa: AB 163 sid 602 och framåt. I nästsista kolumnen "Värde" finns en del info. Någon som är IT-kunnig får gärna bekräfta eller vederlägga.

Det fetade: Oj!
Ännu en "slump"?
Citera
2020-03-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Lite konstigt att du presenterar sådana här uppgifter samtidigt som du inte kan/vill visa varifrån de härstammar, det är väl just ursprunget som är det intressanta. Utan att veta varifrån det kommer är det ju omöjligt att göra en bedömning av sanningshalten i uppgifterna.

Det står ju i början av texten varifrån uppgifterna kommer = aktbilaga 343.
Citera
2020-03-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Funderar lite på aktbilaga 154 som innehåller utskrifter från telefonavlyssningar av SD och HD. De enda som finns där är mellan SD och JG och mellan HD och JG. Inget mellan SD och HD. Rimligen måste väl sådana ha funnits? Men de kanske var så alldagliga att de hamnade i slasken.

Precis vad jag noterade också.
Akten kallas "Mellan SD och HD", ändå finns inget där om konversation mellan dem.
Citera
2020-03-17, 16:32
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
... och från den stunden var den kvinnan dubbelt hatad...

Klockren sammanfattning.
Citera
2020-03-17, 16:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Klockren sammanfattning.
Kanske det men eg. tycks hon ju dessutom vara oförskyllt hatad av några trådtalibaner också. Men den twisten gav sig inte Olle på
Citera
2020-03-17, 16:35
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Kanske det men eg. tycks hon ju dessutom vara oförskyllt hatad av några trådtalibaner också. Men den twisten gav sig inte Olle på

Mja, han kunde nog inte förutse framtiden i alla detaljer, så jag tycker vi förlåter honom för det.
Citera
2020-03-17, 16:36
Medlem
Citat:
Nu har jag inte fler aktbilagor i pappersform.
Men jag har två cd skivor med filmer och Ljudinspelningar.

Vi har filmer där Lena gråter och vill att Stefan skall komma.

Vi har flera "Jag älskar dig, puss puss... Nu går jag utanför dej och vill bara slita upp dörren och komma in Jag älskar dig, puss puss.... Det är inte läge för en snabbis just nu, puss puss jag älskar dig och många fler filmer från Stefan.

Vi har samtalet om kvinnoskrik
Vi har Stefans samtal om 3 gansgters i skogen
Vi har hela "våldet i bilen" samtalet
2 samtal ifrån Ul"f Wesstr"öm
Lenas samtal till vänninan
Nån inspelning till mellan Stefan Och Lena.

mm.

Jag har alla dessa inspelningar, men jag behöver rådgöra med nån ikväll om hur jag anonymt kan lägga upp alla dessa i tråden.
Samt att ett par är i amr format som jag precis just nu inte kan spela upp, men det löser jag.

Så ge mig lite tid, så löser jag detta så alla kan ta del av dessa ljudfiler.

En sak har i alla fall jag sett.

Stefan och Lena är precis lika dana mot varandra. Dom är exakt 50/50 i sitt sätt att älska och lämna varandra. På pricken lika.
Dom kunde helt enkelt inte lämna varandra, utan dom betedde sig som två tonåringar BÅDA TVÅ.
NEJ, På filmerna säger Stefan att han älskar Lena.
NEJ, På filmerna så säger Lena att hon vill ha Stefan.
Och båda två säger att dom vill lämna den andre till sina vänner.
Precis likadana - Och dom älskade spänningen som detta tisslande och tasslande innebar.

Problemet blev när Lena började jävlas med Hanna.
Då väckte hon Björnen.
Då väckte hon vreden, för okey att du knullar min man, men du raderar fan inte mina loggar ostraffat.
Stefan du löser problemet.... annars !!!!
Hanna Hanna Hanna

En sista sak bara.
Detta var första gången som jag såg Stefan röra sig och hörde honom prata.
Jösses !!!
Han ser ut som en pojke och låter som han är i målbrottet.
Nån sa att rösten blev jobbig att höra på i längden, och jag är absolut beredd att hålla med.
Han ser ut som en blek 22 åring - Absolut inte som en 45 årig man.

Ja ja.
Jag kommer in ikväll och har då förhoppningsvis löst hur jag skall ladda upp filmer o ljud.

Ser fram mot filerna.
Mina intryck stämmer helt med dina på alla sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in