Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Garanterat! Äckel-fyran har ju gett sig f-n på att ha Amilia i final oavsett vad tittarna tycker. Kolla bara hur hon vinklas i TV-avsnitten.

Så är det verkligen. En kompis kollar bara avsnitten och hon tycker Amilia är en "go, glad och rolig tjej som inte snackar så mycket skit." Vi kan typ inte diskutera BB för vi har så olika syn på deltagarna

Men egentligen är det riktigt frustrerande att vinklingen är så uppenbar.