2020-03-17, 16:08
  #78565
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Har Amilia för ont för att hjälpa till med maten?

Tror de delat upp sig, som de brukar göra.
2020-03-17, 16:08
  #78566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det kan bli så att det kan stå mellan Glasman och Analia.
Och då vet alla vem som ryker
pest eller kolera
2020-03-17, 16:08
  #78567
Medlem
kermiths avatar
Det roligaste dock är att det blå laget är helt säkra på vinst
Och det som sänkte dom var albanen
2020-03-17, 16:09
  #78568
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Det är konstigt att Alex som är så "stark" och tränar jämt (enligt egen utsago) är så dålig i fysiska tävlingar plus chipstuttarna och ölmagen! jag tror vi har med en negermytoman som möjligtvis var vältränad förr men nu vill upprätta en fasad att göra.
Jag tror du har rätt där. Det ligger någonting i det
2020-03-17, 16:09
  #78569
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
pest eller kolera

Nejdå.
2020-03-17, 16:10
  #78570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Har Amilia för ont för att hjälpa till med maten?

Amilia och Glasman styrde lunchen så gissar att Jassa och Mergim tar middagen.
2020-03-17, 16:11
  #78571
Medlem
kermiths avatar
Är det köttbullar på oxfilé? Muslimen får väl inte ens röra köttet.
2020-03-17, 16:11
  #78572
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det roligaste dock är att det blå laget är helt säkra på vinst
Och det som sänkte dom var albanen
Både Alex & Mergim sänkte sina lag på olika sätt!
2020-03-17, 16:11
  #78573
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
pest eller kolera

Jag vet att folk inte gillar Glasman men har vi chans att plocka Amilia så ska den chansen tas oavsett vem hon står mot
2020-03-17, 16:11
  #78574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3uphoria
Amilia och Glasman styrde lunchen så gissar att Jassa och Mergim tar middagen.
Ahaa okej
2020-03-17, 16:11
  #78575
Medlem
Marckos avatar
Ska bli kul o se fettot smita undan köksveckan nu.
2020-03-17, 16:12
  #78576
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Garanterat! Äckel-fyran har ju gett sig f-n på att ha Amilia i final oavsett vad tittarna tycker. Kolla bara hur hon vinklas i TV-avsnitten.
Så är det verkligen. En kompis kollar bara avsnitten och hon tycker Amilia är en "go, glad och rolig tjej som inte snackar så mycket skit." Vi kan typ inte diskutera BB för vi har så olika syn på deltagarna Men egentligen är det riktigt frustrerande att vinklingen är så uppenbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in