Okej! Jag visste gula laget skulle ta dagens tävling innan jag ens visste vad tävlingen var. Nu hoppas jag på att Amilia hänger löst! Men produktionen kommer göra en individuell tävling anpassat till hennes fördel.
Jävligt fint då om såväl Amilia som Mergim hänger löst (och även Jassa). Plus att Lennie också hänger löst, så han kan inte rädda Amilia eller Mergim i nuläget
Okej! Jag visste gula laget skulle ta dagens tävling innan jag ens visste vad tävlingen var. Nu hoppas jag på att Amilia hänger löst! Men produktionen kommer göra en individuell tävling anpassat till hennes fördel.
Det är konstigt att Alex som är så "stark" och tränar jämt (enligt egen utsago) är så dålig i fysiska tävlingar plus chipstuttarna och ölmagen! jag tror vi har med en negermytoman som möjligtvis var vältränad förr men nu vill upprätta en fasad att göra.
Jävligt fint då om såväl Amilia som Mergim hänger löst (och även Jassa). Plus att Lennie också hänger löst, så han kan inte rädda Amilia eller Mergim i nuläget