Citat:
Ursprungligen postat av
ganglere2
Jag har länge förespråkat den sista taktiken.
Jag sitter också i en egen karantän. Har fått vänja mig med telefonmöten och att arbeta hemma.
Skönt iof att kunna undvika pestsmittade.
Ja det är skönt men jag känner mig som en instängd pestråtta.
Får inte undersöka mig fast jag har torrhosta, börjat få ont i högra lungan, ont i kroppen, huvudvärk, igentäppta luftrör, igen.
" du har förmodligen, eventuellt vanlig influensa som tagit om igen"
Diagnos genom telefon.
Skit det samma då. Än lever jag. Får väl ha det jag har ett tag då.
Läsa på lite om alla konstiga virus och hur COVID-19 föddes ur ett annat coronavirus SARS- CoV-2. Vad är Cov-1- nånting, dethåller jag på att kolla. Måste ju finnas det också.
Tänker mig också att COVID-19 eventuellt kan bli ett COVID-20 när man vaccinerat folk. Ett vaccin jag kommer att säga nej till. Panikvaccin som tagits fram under ett par månader när det annars skall genomgå olika faser i lab under 3-4 år för att se biverkning samt dödlighet innan det kliniskt testas är inget jag vill vara försökskanin till.
Förstår definitivt inte hur kvinnan i USA ställer upp på fas 1. Testa biverkning samt dödligheten på henne.Undrar om hon är medveten om hur många år det skall testas i lab innan det ens får testas kliniskt. Jag tror inte att hon har informerats om det. Eller också är hon beredd på att dö eller få en biverkning hon måste leva med resten av sitt liv.