2020-03-17, 01:28
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Alltid när fler än två har en konversation sitter Alex som ett frågetecken och smackar med läpparna + äter lypsyl.
2020-03-17, 01:28
Medlem
Jävlars vad kärleksfull kåtblick Lenny och Rimmet gav varann precis nyss, önska jag hade fångat det på bild
2020-03-17, 01:29
Medlem
Vickan gillar tydligen att bli tryckt i röven, hon blev helt plötsligt sexig.
2020-03-17, 01:29
Medlem
herpesvårtas avatar
Vet ni vad det bästa med att trollgruppen har återförenats med nya medlemmar och enas just nu i en gemensam fiende som är tre personer?

1) Folk gillar inte översittare/hycklare/skitsnackare. (Det bevisade kritiken mot Anty och kritiken mot Glasman nu). Någon som har övertaget likt pinkroom nu har. Fortsätter det kommer folk notera detta och se främst Vicky och Jassa för vilka de är och helt utan glorior.

2) Har kollat runt lite och redan sett en förändring från bara några timmar sedan, folk på sociala medier har uppmärksammat Vickys beteende och många är åter besvikna på tex Mergim och Amilia som snackade skit om Alex ikväll.

3) En sådan här stor grupp kan inte vara lojala för länge med varandra. De alla har underliggande hat för varandra, de kunde lika gärna vara med i cluedo, alla har motiv att sticka någon i ryggen i mörkret (undantag Lennie). Och se hur länge Glasmans enade gang på 9 personer höll samman? Detta kommer falla och då är vi många som kommer sitta och njuta!

Så låt dom tro att de tillsammans kommer att nå finalen och dela på miljonen
2020-03-17, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Ja jävlar vad ofta det har hänt...Verkligen. Typ 1 gång? När hon hade hela sitt lilla gäng bakom sig. Som sluta med att hon bara skoja bort allt.

Kan liksom inte ens stå för att hon ville ha ut Jassa när Jassa var i rummet. Så rakryggad är hon

Gångerna du tycks ha sett henne säga vad hon tycker, det är dessa gånger hon har druckit lite mer än vad hennes kropp tål, plus att hon har folk nära sig som backar henne. Men återigen, att säga vad man tycker och tänker på fyllan är inget merit här i livet..Riktigt patetisk egenskap, säga vad man tycker efter spriten lagt sig i ådrorna är ungefär som att andas.

Sist men inte minst, Jasmine har blivit räddad gång på gång och fått fler röster totalt sett, men du tycker säkert majoriteten av de som kollar har fel. Julia är trettio fucking år, TRETTIO! Jag lider verkligen med dig!

TL;DR
2020-03-17, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vet ni vad det bästa med att trollgruppen har återförenats med nya medlemmar och enas just nu i en gemensam fiende som är tre personer?

1) Folk gillar inte översittare/hycklare/skitsnackare. (Det bevisade kritiken mot Anty och kritiken mot Glasman nu). Någon som har övertaget likt pinkroom nu har. Fortsätter det kommer folk notera detta och se främst Vicky och Jassa för vilka de är och helt utan glorior.

2) Har kollat runt lite och redan sett en förändring från bara några timmar sedan, folk på sociala medier har uppmärksammat Vickys beteende och många är åter besvikna på tex Mergim och Amilia som snackade skit om Alex ikväll.

3) En sådan här stor grupp kan inte vara lojala för länge med varandra. De alla har underliggande hat för varandra, de kunde lika gärna vara med i cluedo, alla har motiv att sticka någon i ryggen i mörkret (undantag Lennie). Och se hur länge Glasmans enade gang på 9 personer höll samman? Detta kommer falla och då är vi många som kommer sitta och njuta!

Så låt dom tro att de tillsammans kommer att nå finalen och dela på miljonen

Tack för att du ger mig hopp! Höll fan på att tappa allt
2020-03-17, 01:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Gillar mergim

Jag har faktiskt också börjat gilla honom bättre och bättre. I början tyckte jag han var en Sipan 2,2 och avskydde honom.
Det är det som är så kul med BB, favoriterna växlar för mig. Den jag en gång älskat kan jag gå över till att hata och vice versa.
2020-03-17, 01:32
Medlem
Vad är det för jävla folk som är med i detta program, skickar bilder till varandra med buttpluggs jösses
2020-03-17, 01:33
Medlem
Kan inte nån skicka inbjudningslänk till discord bb server plox
2020-03-17, 01:34
Medlem
Så är Sami, Julia och Glasman en sekt nu????
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag är verkligen förvånad över vilka bottenskrap vi måste dela denna härliga tråd med.
Lenny-anhängare och Jullan-hatare, kan dom bara avgå.

Senaste kommentaren är dock allvarlig. Oacceptabelt. Vi får fundera på hur vi fortsätter annars spårar det ur. Det är kul att diskutera och ha olika åsikter men hela tråden börjar spammas. Kikar man på det är det oftast medlemmar reggade typ 2020-02 och senare. Låt oss fundera på åtgärder.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tycker hela Jassas sätt att vara har förändrats på bara några dagar. Hur hon för sig, pratar, minspel. Hon beter sig som att hon är bäst i hela huset.
Det märks TYDLIGT att hon fått hybris av att blivit räddad denna vecka, som att hon tror att det hände för att ”hela svenska folket” backar henne mot Rainbow.

Frågan är bara varför i HELVETE hon vände till en tjej med så jävla pissig attityd, fulspel, skitsnack och hånflinande efter det.

Hon FÅR INTE bli räddad på det där sättet en gång till. Hon ska sätta sig ner i båten och det är fort som fan
Kunde inte sagt det bättre själv!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in