2020-03-17, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså det är ju fan svårt att ens gilla någon i huset längre. Den enda jag kan tänka mig är skön är väl typ bara Martin och Lennie. Ingen annan förtjänar att vinna.

Gillar fan inte en enda jävel därinne, har bara börjat tycka dom två är ok för att dom är mest "normala." Men egentligen inte en enda jävel.. och vad fan är det att tycka om dom normala i BB.
Medlem
När fan hann Lisa 2 till rosa rummet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du reggar på FB för några dagar sedan och är redan kingen här. Om du inte taggar ner bannar vi dig.
Så chilla nu istället för sprida dynga. Innan du klickar på sändknappen nästa gång så ta en funderare. Okej?

Hur hade du tänkt banna mig jag skulle spräcka ditt näsben och fått dig att pussa mina skor om jag ville.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Lenny av alla?

Halvaraben Lennie, en äldre herre som gnider sin baja och könsorgan mot en högstadiepojke. Nice.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Jag myser lite ödmjukt över din lilla förändring.
Välkommen till att hata dessa falska får där Analia styr och ställer allt. Hon är på topp nu. Snart vänder hennes lycka dock, det vet vi alla och den dagen blir så skön.

Jag är inte mycket för alkohol i vanliga fall, men den dagen ska jag banne mig köpa mig en flaska BÖBBEL, (roséböbbel ska det vara) ta ut en semesterdag, svepa hela flaskan och gå full Olga. Skrika och jubla och kissa från balkongräcket.
Medlem
Ska inte Frida berätta om sin buttplugg reklam nu?
2020-03-17, 01:26
Medlem
Citat:
Lenny av alla?
Han verkar vara den som inte snackar skit och så. Men sedan gillar jag inte hur han är en svans för mergim och amilia. Så jag vet inte, förmodligen Martin annars.
2020-03-17, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vampera
Jag hoppas att din pms aldrig går över
*börjar följa dig istället för BB*
Hahahah lägg av jag hoppas att den går över IMORGON så att jag kan kolla på BB utan att SPRÄNGAS av ilska.
2020-03-17, 01:27
Medlem
Citat:
Halvaraben Lennie, en äldre herre som gnider sin baja och könsorgan mot en högstadiepojke. Nice.

Jag är verkligen förvånad över vilka bottenskrap vi måste dela denna härliga tråd med.
Lenny-anhängare och Jullan-hatare, kan dom bara avgå.
Medlem
Lennie ser seriöst besviken ut när Mergim inte vill ta den i röven
Medlem
Alltid när fler än två har en konversation sitter Alex som ett frågetecken och smackar med läpparna + äter lypsyl.
2020-03-17, 01:28
Medlem
Citat:
Sett många olika tillfällen där hon sagt vad hon tycker och tänker. Tillskillnad från dom andra fegisarna som tisslar och tasslar.

Jullan är helt fantastisk, att du inte ser det säger mer om dig än om henne och hennes fanclub här på FB.

Ja jävlar vad ofta det har hänt...Verkligen. Typ 1 gång? När hon hade hela sitt lilla gäng bakom sig. Som sluta med att hon bara skoja bort allt.

Kan liksom inte ens stå för att hon ville ha ut Jassa när Jassa var i rummet. Så rakryggad är hon

Gångerna du tycks ha sett henne säga vad hon tycker, det är dessa gånger hon har druckit lite mer än vad hennes kropp tål, plus att hon har folk nära sig som backar henne. Men återigen, att säga vad man tycker och tänker på fyllan är inget merit här i livet..Riktigt patetisk egenskap, säga vad man tycker efter spriten lagt sig i ådrorna är ungefär som att andas.

Sist men inte minst, Jasmine har blivit räddad gång på gång och fått fler röster totalt sett, men du tycker säkert majoriteten av de som kollar har fel. Julia är trettio fucking år, TRETTIO! Jag lider verkligen med dig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in