2020-03-17, 01:17
Medlem
Ser ni hur hyenorna flockar sig runt Viktoria, nu på samma sätt som de flockades runt Anty?

Viktoria har lyckats!
2020-03-17, 01:17
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Jävligt ful i håret blev du också för den delen

Väldigt. Fult sminkad också... så mörkt ansikte...
Men det kanske är svårt att se det när man ser sig själv som supermodellmaterial.
2020-03-17, 01:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Man har märkt det. har kollar mycket.
Och har nästan som en övervaknings central hehehe
TV skärmarna är bredvid varandra.

har BB på hela tiden på 55" LED 4k TV,
4st video fönster bredvid varandra.
så jag inte missar nått i någon kamera.

Andra 55" LED 4k TVn surfar jag på
och snackar på Flashback..m.m i split screen.

Ja då märker du vet hur man prioriterar i produktionen.
2020-03-17, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Skulle jävligt gärna vilja se vad du tycks ha sett kring hennes ärlighet, rakt upp i andras plyten

Julia är mer en halvkaxig tjej med mindervärdeskomplex som hela tiden överskattar sig själv i stort sett allting. Antagligen blivit lite halvt utstött under skoltiden, verkar så med tanke på hennes fnäsiga ton hon har orimligt ofta. Väldigt vanligt att offer från skolan har sånt senare i livet.

Sett många olika tillfällen där hon sagt vad hon tycker och tänker. Tillskillnad från dom andra fegisarna som tisslar och tasslar.

Jullan är helt fantastisk, att du inte ser det säger mer om dig än om henne och hennes fanclub här på FB.
2020-03-17, 01:19
Medlem
Kolla vad glad amilia är... Tack vare att vissa rösta kvar Victoria.... bra jobb idag godnatt....
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franssonswe
Skulle jävligt gärna vilja se vad du tycks ha sett kring hennes ärlighet, rakt upp i andras plyten

Julia är mer en halvkaxig tjej med mindervärdeskomplex som hela tiden överskattar sig själv i stort sett allting. Antagligen blivit lite halvt utstött under skoltiden, verkar så med tanke på hennes fnäsiga ton hon har orimligt ofta. Väldigt vanligt att offer från skolan har sånt senare i livet.

sämsta inlägget i tråden, hur lyckas man med det är min fråga
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Trodde aldrig det, men nu när jASS visat sitt riktiga jag så avskyr jag henne fan mer än spacklet. Ångra jag rösta kvar henne den där gången bara för att göra spacklet avis. Hon skulle åkt först av alla. Plattbröstade luder.
Håller med!!!!! Ångra samma
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Men det kanske är svårt att se det när man ser sig själv som supermodellmaterial.

Tror hennes ansikte har fläckats av brun utan sol och att hon därför ser ut sådär
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars

Det mest tragiska är att Jasmine bara är lite över medel men tjejerna är så fula att hon ses som supermodell därinne, sen att hon fått Martin med gör att hon på riktigt tror hon är top notch pingla
2020-03-17, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Jag myser lite ödmjukt över din lilla förändring.
Välkommen till att hata dessa falska får där Analia styr och ställer allt. Hon är på topp nu. Snart vänder hennes lycka dock, det vet vi alla och den dagen blir så skön.
Fyfan vad jag ska fira då!! Den dagen Analia kliver ut ur husjäveln vankas det skumpa hos mig, hela tråden är bjuden!
2020-03-17, 01:20
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Man har märkt det. har kollar mycket.
Och har nästan som en övervaknings central hehehe
TV skärmarna är bredvid varandra.

har BB på hela tiden på 55" LED 4k TV,
4st video fönster bredvid varandra.
så jag inte missar nått i någon kamera.

Andra 55" LED 4k TVn surfar jag på
och snackar på Flashback..m.m i split screen.

Legend.

Du har en helt egen BB-studio. Ser framför mig dina 10 tv kontroller när du ska höja o sänka ljud på diverse kameror! Det är därför du lackar på ljudet ibland, då får du jobba som fan.
2020-03-17, 01:21
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Vet att du gillar Julia men tyvärr ser hon ut som en tant. Kanske är snygg om man inte kan få tag i fina tjejer.

tant? var det det bästa du tryckte fram?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in