Citat:
Ursprungligen postat av
GrecoBe
Ja man slår sig för pannan och undrar vafan man kollar för, men det är som när jag var tonåring och var vaken hela nättern och det enda som sändes på tv var "kvinnofängelset". Världens sämsta skitserie någonsin men efter man sett några avsnitt och börja känna karaktärerna ville man se vad som hände i nästa avsnitt även om det var den sämsta skiten någonsin.
Det är på denna nivån jag fortfarande följer denna skiten, tragiskt

Vi måste vara jämngamla, kan relatera till den där eländiga skiten man motvilligt genomled ibland

Börjar likna detta faktiskt.