2020-03-17, 00:26
  #77065
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Ja man slår sig för pannan och undrar vafan man kollar för, men det är som när jag var tonåring och var vaken hela nättern och det enda som sändes på tv var "kvinnofängelset". Världens sämsta skitserie någonsin men efter man sett några avsnitt och börja känna karaktärerna ville man se vad som hände i nästa avsnitt även om det var den sämsta skiten någonsin.

Det är på denna nivån jag fortfarande följer denna skiten, tragiskt
Vi måste vara jämngamla, kan relatera till den där eländiga skiten man motvilligt genomled ibland Börjar likna detta faktiskt.
2020-03-17, 00:26
  #77066
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Läste: ”nästa maraton” Jag blev kränkt innan jag insåg mitt misstag

Hahaha
2020-03-17, 00:27
  #77067
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Julia har alldeles för många diagnoser för att förstå vad som är rätt och fel, tyvärr.

Äh, det är de andra som inte har tillräckligt många diagnoser för att uppskatta Julias storhet.
Heja Julia!
2020-03-17, 00:27
  #77068
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det var ju hans mormor som tydligen var ifrån nordafrika. Blir ju knappast halvarab.

Du rider på beskrivningen. Okej, kvartsaraben Lennie.
2020-03-17, 00:27
  #77069
Medlem
Är ”festen” över som vanligt runt 00:00.
Svinet sitter o trycker i sig mer matrester och alkoholen lyser med sin frånvaro. Fyfan vad jag är less på det här
2020-03-17, 00:27
  #77070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Undrar om det inte håller på att koppla där en smula i skåpet för Sami, El så är det mediterande kolla på sina spindlar & myror vad vet jag!

Tror han ligger och kollar i burken för att få tiden att gå fortare när han inte orkar med dom andra. Istället för att ligga och titta i taket typ
2020-03-17, 00:28
  #77071
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Äh, det är de andra som inte har tillräckligt många diagnoser för att uppskatta Julias storhet.
Heja Julia!

+1
2020-03-17, 00:28
  #77072
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vi måste vara jämngamla, kan relatera till den där eländiga skiten man motvilligt genomled ibland Börjar likna detta faktiskt.

Ja mycket möjligt, fanns ju inget annat o kolla på så man hade inget val, efter några avsnitt vart man fan hooked, jösses...
2020-03-17, 00:28
  #77073
Medlem
Varför ska de alltid hålla på och äta när de ska vara stupfulla och Festa.

Vidriga jävla amatörer.
2020-03-17, 00:28
  #77074
Medlem
__Alez__s avatar
Julia måste ligga av sig. Den dagen hon åker ut kanske man skulle befinna sig i Stockholm.
2020-03-17, 00:29
  #77075
Medlem
Julia är den enda BB- deltagaren där inne.

Hoppas fan hon vinner skiten.

Hur galen och konstigt hon än är. Så bjuder hon på sig själv.

Fuck alla andra.
2020-03-17, 00:29
  #77076
Medlem
brajzillas avatar
Inge mer dricka, då kan man lägga ner kollandet för ikväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in