2020-03-16, 23:52
Medlem
Cor0naviruss avatar
Hoppas ni besparar era barn eran skicofrenia (rättelse, efter vissa fittpoliser: Schizophrenia) och eran rädsla. Detta skadar era barn att leva i rädsla!! De växer upp med rädsla om allt.

Dö som en man om katastrof kommer, än att lära dina barn att leva under ständig hot. Katastrofen är till 99% i din huvud ändå. Var inte en megafitta, befria dina barn lidelsen i alla fall, berätta inte om din missbruk.
Senast redigerad av Cor0navirus 2020-03-17 kl. 00:23.
2020-03-16, 23:57
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cor0navirus
Hoppas ni besparar era barn eran skicofrenia och eran rädsla. Detta skadar era barn att leva i rädsla!! De växer upp med rädsla om allt.

Dö som en man om katastrof kommer, än att lära dina barn att leva under ständig hot.

Om jag inte höll med dig skulle jag ha rapporterat den här skittråden. Men det kommer nog någon annan att göra ändå. Tyvärr har du rätt. Men lär dig stava till schizofreni, för fan.
2020-03-17, 00:00
Medlem
Cor0naviruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Om jag inte höll med dig skulle jag ha rapporterat den här skittråden. Men det kommer nog någon annan att göra ändå. Tyvärr har du rätt. Men lär dig stava till schizofreni, för fan.

Om du uttrycker din nöje igenom att rapportera en tråd på flashback så är du inte långt borta från preppers och deras situation. Är du också stavningspolis? Du kan faktiskt ha fler problem än preppers.
2020-03-17, 00:05
Medlem
BfgaT8as avatar
Om de inte har:

1. Vapen och gott om ammunition.
2. En grupp med flera som lever i ett litet samhälle av likasinnade

Så kommer de bara att spara ihop skit till den första grupp som kommer och ta den. Som en stor cache.

En person med ett gevär kommer tyvärr inte att kunna skydda sina prylar oavsett hur de gör, en grupp kommer att ta över det och döda dig. Möjligtvis även ta dina döttrar som sexslavar och fruar.

De tänker inte långt, de är inget annat än hoarders utan plan.

Jag preppar inte, men om skiten skulle träffa fläkten så skulle jag inte bara försöka döda dig, jag skulle även dränka dina barn.
2020-03-17, 00:14
Medlem
Media har skapat en sjuk hysteri av coronaviruset, och allmänheten reagerar. Något man ska ta hem är nog att toalettpapper är inom toppklass av prioritet när domedagen är här. Fyfan va folk ska skita i oroliga tider, eller hade de tänkt äta pappret? Sverige lider i nuläget inte av brister av mat/nödvändiga medel och jag uppmanar svenskarna att ta det lugnt innan ni har flera kubikmeter av toapapper staplat i hallen.
2020-03-17, 00:17
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Hoppas ni besparar era barn eran skicofrenia och eran rädsla. Detta skadar era barn att leva i rädsla!! De växer upp med rädsla om allt.

Dö som en man om katastrof kommer, än att lära dina barn att leva under ständig hot. Katastrofen är till 99% i din huvud ändå. Var inte en megafitta, befria dina barn lidelsen i alla fall, berätta inte om din missbruk.

Till och med SFI borde slänga ut dig med diskvattnet - sådana svada är vi inte betjänta av i Sverige... Om du kan överleva en stund extra så varför inte? Om du inte vill leva så varför då inte ta livet av dig (observera, ingen uppmaning). Varför inte hellre ta hand om dina nära och kära för en billig penning - behöver du månne dessa pengar till hashish? Men det är klart, på orten behöver man bara ropa på bidrag så faller de ned i brevlådan - men du förstår inte att dessa kanske försvinner vid en allvarlig kris och kranarna stängs...
2020-03-17, 00:18
Medlem
Cor0naviruss avatar
Sorry preppers, jag är lite upprymd i dessa tider, ni försöker vara ansvariga, jag förstår allt detta. Men jag vet att ni inkluderar era barn i era domedagsprofetior... Jag vill bara säga, visa mod framför era barn... låt dem inte växa under stress och rädsla ni handikappar barnen på detta sett. Det mesta av domedagen är i era huvud.
2020-03-17, 00:20
Medlem
BfgaT8as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horkehh
Media har skapat en sjuk hysteri av coronaviruset, och allmänheten reagerar. Något man ska ta hem är nog att toalettpapper är inom toppklass av prioritet när domedagen är här. Fyfan va folk ska skita i oroliga tider, eller hade de tänkt äta pappret? Sverige lider i nuläget inte av brister av mat/nödvändiga medel och jag uppmanar svenskarna att ta det lugnt innan ni har flera kubikmeter av toapapper staplat i hallen.

Toapapper hade varit längst ned på min lista. Jag hade prioriterat vatten, torrvaror så som pasta och ris, samt helkonserver och tvål. Man kan ju alltid TVÄTTA rövhålet efter man bajsat. Renare, tar mindre plats och mycket mer hygieniskt.
2020-03-17, 00:21
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BfgaT8a
Om de inte har:

Så kommer de bara att spara ihop skit till den första grupp som kommer och ta den. Som en stor cache.

En person med ett gevär kommer tyvärr inte att kunna skydda sina prylar oavsett hur de gör, en grupp kommer att ta över det och döda dig. Möjligtvis även ta dina döttrar som sexslavar och fruar.

Jag preppar inte, men om skiten skulle träffa fläkten så skulle jag inte bara försöka döda dig, jag skulle även dränka dina barn.

Hellre dö stridande och med heder, än med böjd rygg! Jag har både vapen och heder, så jag kommer försvara mig in i det sista...
2020-03-17, 00:23
Medlem
Citat:

Man kanske har valt att se till att ha mat och saker så man klarar sig. Bara utifall, en liten extra säkerhet bara. Tänk på det lite grann som ett säkerhetsbälte du tror inte att du ska krocka när du kör bil ändå väljer du att använda det. Varför snvänder du det? Jo därför att det kan hända och det är jävligt bra att ha på sig om det händer.
2020-03-17, 00:25
Medlem
Cor0naviruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BfgaT8a
Om de inte har:

Jag hoppas jag möter dig då. Jag är tillräcklig gammal att inte vara räd för hundar som skäller.
2020-03-17, 00:29
Medlem
Cor0naviruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dlcm
Man kanske har valt att se till att ha mat och saker så man klarar sig. Bara utifall, en liten extra säkerhet bara. Tänk på det lite grann som ett säkerhetsbälte du tror inte att du ska krocka när du kör bil ändå väljer du att använda det. Varför snvänder du det? Jo därför att det kan hända och det är jävligt bra att ha på sig om det händer.

Har du ens läst vad jag skrev???? Inget fel med förberedelser inför sina rädslor, men exkludera barnen din idiot!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in