2020-03-16, 23:09
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Helt otroligt att Amilia tar upp frågan Sami fick så många gånger.

Som om hon aldrig pratar taktik/paktar?
Så komiskt att hon så många gånger högfärdigt upprepade att det finns kameror som ser ALLT i huset och tittarna vet allt vad som pågått. Då satt man där och bara nickade inställsamt, "Exakt Amilia, vi tittare har sett allting som du gjort och sagt" Därför du åker nästa gång du hänger löst
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Förstår att du vill ha kvar dom i sovrum2 du gillar skitsnack och ruttna personer.
Finns ett ordspråk. Lika barn leka bäst.

Team Rainbow är dom ända som stått starka genom tiden som gått,
Medans Sovrum2 faller gång på gång.

+1
Fan Rainbow och Glasman vann senast. Philip var inte Rainbow. Han var cool men kom in sent.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahahaha herregud nu är jag säker på att BB produktionen har privata band till Analia och håller henne om ryggen. Igår skrev jag ett rätt snällt inlägg om henne där jag inte tyckt hon bidragit med mycket i huset och inte visas helt rättvist i avsnitten jämfört med liven. Den kommentaren raderades.
Så skrev jag på senaste inlägg (med henne) något i samma stil. Ta mig fan så raderades den kommentaren också. Och INGA av mina kommentarer var elaka eller personangrepp mot henne förutom att jag inte tycker hon är snäll mot andra i huset eller särskilt hjälpsam
Men kommentarer om alla andra är falska är kvar. Mycket konstigt! Är nu övertygad om att hennes vänner sitter i produktionen

Edit: Syftar på Instagram. Och jag skrev detaljerat i vilka fall jag menar på hon inte är hjälpsam eller snäll mot andra.

Garanterat garanterat!
2020-03-16, 23:10
Bannlyst
Känns som en tam fest, är in med mer alkohol, nu vill jag se bråk.
Senast redigerad av La Belva 2020-03-16 kl. 23:13.
Medlem
Lunatics avatar
Hade Anty vart i huset hade alla från sovrum2 suttit i Sovrummet och snackat skit liggandes i sängarna med Alex 1m från Anty. Mergim Amilia och Lennie legat i 1 säng.
Och Team Rainbow hade haft hela huset att ha kul i.
Medlem
Sami är så fin!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Garanterat garanterat!
Vi lär aldrig få ut henne då, för de kommer alltid se till att alla tävlingar är till hennes fördel!
2020-03-16, 23:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hahahaha herregud nu är jag säker på att BB produktionen har privata band till Analia och håller henne om ryggen. Igår skrev jag ett rätt snällt inlägg om henne där jag inte tyckt hon bidragit med mycket i huset och inte visas helt rättvist i avsnitten jämfört med liven. Den kommentaren raderades.
Så skrev jag på senaste inlägg (med henne) något i samma stil. Ta mig fan så raderades den kommentaren också. Och INGA av mina kommentarer var elaka eller personangrepp mot henne förutom att jag inte tycker hon är snäll mot andra i huset eller särskilt hjälpsam
Men kommentarer om alla andra är falska är kvar. Mycket konstigt! Är nu övertygad om att hennes vänner sitter i produktionen

Edit: Syftar på Instagram. Och jag skrev detaljerat i vilka fall jag menar på hon inte är hjälpsam eller snäll mot andra.

Hon har ju själv sagt att hon var vän med någon i produktionen. Jag kan bekräfta att så är fallet.
2020-03-16, 23:11
Medlem
Fy fan vad Victoria är dryg och försöker sätta Sami på plats också. Han är snäll och frågar om hon är glad och hon ba ”JA ÄR DU GLAD” jävla nolla
2020-03-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag kan ändå förstå att Jasmine går runt och är sur och snackar skit om Glasman och gänget (även om jag inte tycker det är okej), med tanke på vad som hänt. Men Victoria har INGEN anledning eller ursäkt att hålla på som hon gör. De har inte gjort NÅGONTING mot henne, förutom att fucking rädda henne från att åka ut i örådet.

Det hon håller på med nu är inte spel, det är att vara a shitty person.
Helt sant! Jassa sket lite i det blåa skåpet då hon inte fattade att de var tvungna att välja någon av de andra. Därför vände sig rainbow mot henne. Men Victoria var med på det hela till det inte lönade sig längre.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
Fan Rainbow och Glasman vann senast. Philip var inte Rainbow. Han var cool men kom in sent.
Philip hade nog blivit Rainbow´ad inom 1v.
Sami såg besviken ut när Vickan kom in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Sami är så fin!
Ja, men tyvärr drar glasman ner honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem