2020-03-16, 18:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Finns det någon vidrigare än glasman? Vi måste få ut honom så fort det finns chans

Ja, han är riktigt slemmig och vidrig med en aura av smuts och allehanda könssjukdomar. Men det är det som gör honom sevärd tycker jag.
Lite som den berömda tågolyckefloskeln: man vill inte titta men kan ändå inte låta bli. Däremot brukar jag trycka på muteknappen när han börjar med sitt sövande snack.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Blev för chockad för att ens tänka på att spara hans snopp, tyvärr

24 cm slak va?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Blev för chockad för att ens tänka på att spara hans snopp, tyvärr
Det duger inte som ursäkt.
2020-03-16, 18:33
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Julia har inte så höga standard om hon valde att ha sex med glasman lol

Att han lurade över henne till sig, jag såg det live, och utnyttjade situationen: DET säger ingenting om Jullans standard. Hon sov. Sen sitter gubbäcklet dagen efter och säger: Jaaag fick putta bort dig 8 ggr. DET SÅG INTE JAG iaf!!!! Usch på riktigt!!! jag såg något heeeeeelt annat. Och han var livrädd att hon skulle sova med Sami. Svinsvartsjuk! Hans min då de hånglade, lika glad som Amilia då Lenny spankade Frida!!! Har noterat viss distans mellan Sami och Glasman igår och i dag. Ut med Gubbäcklet fort!!!!!😂😂😂😂
2020-03-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
24 cm slak va?
Absolut, i hans drömmar
2020-03-16, 18:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, han är en riktig Bad Boy den Philipen
Han kommer fucka uuuur
2020-03-16, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det duger inte som ursäkt.
Jag lovar att jag levererar en bild ifall hans snopp skulle dyka upp igen, förstår att den är eftertraktad
2020-03-16, 18:36
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Här på flashback duger det inte med någon jävla hörsägen om kukar, tittar och muttor; här krävs bild- och/eller filmbevis.
2020-03-16, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Att han lurade över henne till sig, jag såg det live, och utnyttjade situationen: DET säger ingenting om Jullans standard. Hon sov. Sen sitter gubbäcklet dagen efter och säger: Jaaag fick putta bort dig 8 ggr. DET SÅG INTE JAG iaf!!!! Usch på riktigt!!! jag såg något heeeeeelt annat. Och han var livrädd att hon skulle sova med Sami. Svinsvartsjuk! Hans min då de hånglade, lika glad som Amilia då Lenny spankade Frida!!! Har noterat viss distans mellan Sami och Glasman igår och i dag. Ut med Gubbäcklet fort!!!!!😂😂😂😂

ja sami verkar faktiskt börja bli riktigt trött på glasman ser man tendenser på

undra hur han och julia hade utvecklats om glasman åkte ut
2020-03-16, 18:37
Medlem
Huuur kunde Jassa förstöra sitt fina hår Det är GRÖNT
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jag lovar att jag levererar en bild ifall hans snopp skulle dyka upp igen, förstår att den är eftertraktad
Ja, just det! Jag vill hemskt gärna sitta i min ensamhet och tråna efter hans omskurna glädjepåle.
Medlem
Är det inte bättre att de börjar äta av pizzan som är klar? Eller har mupparna tänkt vänta till alla är klara?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in