2020-03-16, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vi tänker tävling o framåt inte vem som knullar o bråkar mest

rammi du kan lika gärna slå på radion och lyssna på P1 istället för att titta på Big Brother. Att du ens är kvar här förvånar mig.
2020-03-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Nej, vad skriver dem? Jag har inte Twitter

Big Brother Sverige
@bigbrothersve
vår tråd på flashback är nu den största tv-tråden någonsin men det är oklart om det är något som man bör fira.

bästa är ändå kommentarerna som menar på att det bara är rasister här
2020-03-16, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Ut med Philip ikväll gott folk. Förstår inte hur ni som vill ha kvar Philip tänker seriöst han bidrar ju med ingenting. Killen är lame och beter sig som en medgångssupporter till Glasman och Sami som slängts in i huset.

Nu röstar vi kvar Borgmästarn och Vicky denna gång!
Victoria för att hon vågar ta strider mot Amolia och sätta henne på plats och för att Amolia inte gillar henne. Sen gillar jag inte Vickan helt ut men hon kan gärna få åka efter Amolia lite senare.

Alex borde få vara kvar istället för Philip seriöst, hur tråkigt blir det inte om han skulle åka ut? Den som tror att Philip kommer fylla ett tomrum efter någon av Vicky eller Alex är bara trög. Och jag köper inte Er motivering att ha ut Alex för att han smaskar och gör klick ljud, sluta nu.

Fattar inte varför folk vill ha kvar Alex och hon med fläskläpparna före Philip ? Philip är värd lite mer tid, tror han har potential. Vicktoria bara gnäller, och Alex har visat sig vara den mest falska i huset, som sprider lögner, skitsnack och paktrykten till alla som en jävla gödselspridare. Ut med Alex fort. 😎
Medlem
Citat:
Ut med Philip ikväll gott folk. Förstår inte hur ni som vill ha kvar Philip tänker seriöst han bidrar ju med ingenting. Killen är lame och beter sig som en medgångssupporter till Glasman och Sami som slängts in i huset.

Nu röstar vi kvar Borgmästarn och Vicky denna gång!
Victoria för att hon vågar ta strider mot Amolia och sätta henne på plats och för att Amolia inte gillar henne. Sen gillar jag inte Vickan helt ut men hon kan gärna få åka efter Amolia lite senare.

Alex borde få vara kvar istället för Philip seriöst, hur tråkigt blir det inte om han skulle åka ut? Den som tror att Philip kommer fylla ett tomrum efter någon av Vicky eller Alex är bara trög. Och jag köper inte Er motivering att ha ut Alex för att han smaskar och gör klick ljud, sluta nu.

Exakt!! Vad fan får vi för folk kvar i huset om man röstar kvar Philip mot Vicky eller Alex. Det blir snarkigare och snarkigare ju längre tiden går om man ska rösta kvar folk för att de ”passar Sami”
Vad händer med folket i huset? Är så sömniga personligheter kvar.
Det enda roliga som händer ibland är bråk just nu och det kommer bli mindre och mindre om man röstar bort ”starka” personer.

Det man hoppas på:
- Frida flörtar med Lennie
- Amilia börjar störa sig mer på Frida (stör sig redan efter smiskandet)
- Lennie dissar Amilia
- Att Amilia sitter nominerad nästa vecka
Gärna att hon ryker mot tex Mergim eller någon oväntad dessutom
- Julia och Sami får till det på en fest
Medlem
Är det ngn som hörde vad Jassa sa till Julia innan de gick in i duschen? Ngt om hångel...
Medlem
Citat:
rammi du kan lika gärna slå på radion och lyssna på P1 istället för att titta på Big Brother. Att du ens är kvar här förvånar mig.

Om ni tror att er mobbing av mig kan få mig härifrån så tror ni fel
2020-03-16, 17:48
Medlem
Vet philip om att han bara kommer vara en pjäs i rainbows team? Jag menar att dom kommer lätt att kasta honom till vargarna när det kommer till det.
2020-03-16, 17:48
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag lade upp ett litet klipp med Julia på gymnastikmattan för din skull igår kväll käre vän.
Bläddra några sidor bakåt så får du se Julia slå volter och ha sig. Jag tycker hon var jätteduktig.
Ikväll kommer jag rösta på att menlöse Philip ska stanna. Inte för jag gillar honom, tvärtom. Men jag tycker ännu sämre om Victoria och smaskarhövdingen.

tack så mkt blir glad av att se talangfulla människor som JULLAN<3
hon var bara 19 år då o redan så duktig!

jag kmr rösta som dig
2020-03-16, 17:49
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Big Brother Sverige
@bigbrothersve
vår tråd på flashback är nu den största tv-tråden någonsin men det är oklart om det är något som man bör fira.

Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Hult
Fattar inte varför folk vill ha kvar Alex och hon med fläskläpparna före Philip ? Philip är värd lite mer tid, tror han har potential. Vicktoria bara gnäller, och Alex har visat sig vara den mest falska i huset, som sprider lögner, skitsnack och paktrykten till alla som en jävla gödselspridare. Ut med Alex fort. 😎

Exakt såhär! Och icke att förglömma: Victorias oerhört äckliga attityd efter tävlingar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Om ni tror att er mobbing av mig kan få mig härifrån så tror ni fel

Preeaach oh yeaah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Big Brother Sverige
@bigbrothersve

Ja 50 % mobbare 30 % rassister 20% som är helt normala bb intressenter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in