2020-03-16, 17:35
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja jag hörde oxå att han skulle rädda alex, men sen att han ska rädda viccan, aja vi får väl se, nån ska ut iaf

Men är du efterbliven, har jag sagt att han är med i rainbow. jag har garanterat kollat mer än dig kan jag lungt säga, martin kan man inte lita på alls, han är hal

Hoppas han räddar Vickan som ändå tydligen har stort stöd bland facebookfjortisarna. Då har vi iallafall en liten chans att få ut smaskarhövdingen så att man äntligen kan äta själv medans man tittar.
2020-03-16, 17:36
Medlem
Skrev detta förut men kan skriva igen. I förmiddags promenerade Martin med Victoria på utegården och sa då att han kommer rädda Alex om han får chansen. Det va Victoria med på eftersom han räddade henne gången innan det och därför behöver visa lojalitet mot Alex denna gång så de tre vet att de kan lita på varandra.
2020-03-16, 17:37
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Skrev detta förut men kan skriva igen. I förmiddags promenerade Martin med Victoria på utegården och sa då att han kommer rädda Alex om han får chansen. Det va Victoria med på eftersom han räddade henne gången innan det och därför behöver visa lojalitet mot Alex denna gång så de tre vet att de kan lita på varandra.

Ah det har jag missat, knappt kollat BB idag. Men fan vad nice! Då hoppas jag Victoria åker hehe.
2020-03-16, 17:38
Medlem
Citat:

Tack för upplysningen!
Då lägger jag min röst på Philip.
Han ska ut och Vicky lär klara sig om hon står mot honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hoppas han räddar Vickan som ändå tydligen har stort stöd bland facebookfjortisarna. Då har vi iallafall en liten chans att få ut smaskarhövdingen så att man äntligen kan äta själv medans man tittar.
drömmen vore ju att niggern åkte, men vi får se vad martin väljer.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Bah, ja då lär ju Osynlige Philip åka ikväll då. Ingen större förlust, men jag ska iallafall lägga min röst på honom bara för att markera.
2020-03-16, 17:39
Medlem
har ni läst bbs tweet om flashback tråden?
2020-03-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Tack för upplysningen!
Då lägger jag min röst på Philip.
Han ska ut och Vicky lär klara sig om hon står mot honom

Samma här. Har hellre kvar både Vicky å Alex än Philip faktiskt.
2020-03-16, 17:41
Medlem
Ut med Philip ikväll gott folk. Förstår inte hur ni som vill ha kvar Philip tänker seriöst han bidrar ju med ingenting. Killen är lame och beter sig som en medgångssupporter till Glasman och Sami som slängts in i huset.

Nu röstar vi kvar Borgmästarn och Vicky denna gång!
Victoria för att hon vågar ta strider mot Amolia och sätta henne på plats och för att Amolia inte gillar henne. Sen gillar jag inte Vickan helt ut men hon kan gärna få åka efter Amolia lite senare.

Alex borde få vara kvar istället för Philip seriöst, hur tråkigt blir det inte om han skulle åka ut? Den som tror att Philip kommer fylla ett tomrum efter någon av Vicky eller Alex är bara trög. Och jag köper inte Er motivering att ha ut Alex för att han smaskar och gör klick ljud, sluta nu.
2020-03-16, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Inte jag heller - men om man tänker rent taktiskt vad blir bäst?

Det enda jag vet är att Analia måste ut snarast! Hon förstör verkligen mina BB-stunder.
Jag kollar på programmet med ren och skär ilska och det är inte nyttigt för någon.

Haha samma här!
2020-03-16, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Ut med Philip ikväll gott folk. Förstår inte hur ni som vill ha kvar Philip tänker seriöst han bidrar ju med ingenting. Killen är lame och beter sig som en medgångssupporter till Glasman och Sami som slängts in i huset.

Nu röstar vi kvar Borgmästarn och Vicky denna gång!
Victoria för att hon vågar ta strider mot Amolia och sätta henne på plats och för att Amolia inte gillar henne. Sen gillar jag inte Vickan helt ut men hon kan gärna få åka efter Amolia lite senare.

Alex borde få vara kvar istället för Philip seriöst, hur tråkigt blir det inte om han skulle åka ut? Den som tror att Philip kommer fylla ett tomrum efter någon av Vicky eller Alex är bara trög. Och jag köper inte Er anledning att ha ut Alex för att han smaskar och gör klick ljud, sluta nu.

Vi tänker tävling o framåt inte vem som knullar o bråkar mest
2020-03-16, 17:43
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har ni läst bbs tweet om flashback tråden?

Nej, vad skriver dem? Jag har inte Twitter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in