2020-03-16, 14:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men hur fan kan hon lita på rainbow nu dock? Dom har ju konspirerat att rösta ut henne.

Ja, Analia hatar ju henne
2020-03-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Så jävla trött på Corona tjafset. När Ebola dödade miljontals människor så var det ingen katastrof.
Vem har startat detta enorma drev, vem tjänar på det?

Var för få västerlänningar som påverkades. Folk dör fortfarande i Ebola. Förstår om dom skrattar åt oss nu. Både de döda och di levande.

Skön meditationssession med Frida. Mergim och Vickans skratt satte punkt på hur jag hade känt med.
2020-03-16, 14:53
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han får välja och har sagt Alex till Vickan.
Hur många är med i dom där facebooksidorna som lobbar för att rädda kvar hiphop-orten Vicky? Är det typ 10 k eller liknande? Jag smög nyss in på officiella BB sidan på fejjan och där är avskyn mot skvallerkärringen Victoria lika stor som här men det är ju inte så många som skriver där, det är jag medveten om.
2020-03-16, 14:53
Medlem
Sektman ska förbjuda pussar i sovrummet, men när ska någon förbjuda hans långkalsonger?
2020-03-16, 14:54
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
helvete vad tråkig jassa blivit ligger ju bara i sovrummet och antingen sover eller smaskar med martin
Är det roligare att se Sami, Glasman o Julia fullständigt spy galla över alla andar?
2020-03-16, 14:54
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
skadar ju dock inte att försöka

Exakt. Är det jag tryckt på mycket senaste inläggen.

VICKAN OUT.
2020-03-16, 14:55
Medlem
Jag har ingen aning hur folk kan inte se att Julias och glasmans bekymmer med jasse bottnar i svartsjuka.
2020-03-16, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Sektman ska förbjuda pussar i sovrummet, men när ska någon förbjuda hans långkalsonger?
han hade varit helt för pussar ifall det var han som låg där med jasse hahaha
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var för få västerlänningar som påverkades. Folk dör fortfarande i Ebola. Förstår om dom skrattar åt oss nu. Både de döda och di levande.

Skön meditationssession med Frida. Mergim och Vickans skratt satte punkt på hur jag hade känt med.

Javisst, det dör fortfarande långt fler människor i Ebola varje dag och visst de ler nog ironiskt åt oss västerlänningar som pissar på oss just nu.

Ja du, Mergim och Vickan. Vilka lirare. Lagerkillen åker ASAP när tillfälle ges efter att den äldre herren har smetat klart på den osäkra ynglingen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Är det roligare att se Sami, Glasman o Julia fullständigt spy galla över alla andar?

Tydligen gör dom det med finess enligt trådskribenter. Jag är inte beredd att hålla med. Hade Sami inte varit känd sen innan hade han inte varit så hypad.
2020-03-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
han hade varit helt för pussar ifall det var han som låg där med jasse hahaha

Ajjemän! (Som Lennie hade sagt) Han hade förbjudit andra från att sova där när han ville pussas
2020-03-16, 14:58
Medlem
FarbrorAgges avatar
Vad är det för klåpare som sköter kameran i poolrummet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in