Köper aktier när andra köper toapapper. Plockar på mig oljebolag: Chevron, Lundin Petroleum, Equinor. Och lite annat, som Coca-Cola (bra när man är sjuk . Även köpt in mig i SAS. Var även tvungen att köpa lite Essity.
Köper aktier när andra köper toapapper. Plockar på mig oljebolag: Chevron, Lundin Petroleum, Equinor. Och lite annat, som Coca-Cola (bra när man är sjuk . Även köpt in mig i SAS. Var även tvungen att köpa lite Essity.
SAS är lite som roulette. Eller vet du att staten inte kommer låta sas konka?
Samma här! fast mest på Spotlight stock market. Nu är det rea!
Skulle faktiskt vara id'e att köpa SAS nu.
Jag tror faktiskt det är en mycket mer lönsam affär att investera i toapapper nu.
Nej, nej, det står alldeles för mycket på spel snart!
Om en månad kommer vi stå här och undra: -" Va faan vad det som hände??".
Betänk att det finns så många andra olyckor, sjukdomar, virus mm. som skördar betydligt mer dödsoffer än Corona.
Inte ens 200.000 worldwide är smittade.
Domedagsprofeterna kommer självklart skrika att vi har inte sett slutet än..
Men om man bara inser att ca 7 miljoner dör av Sepsis på jorden varje år, så kanske man får perspektiv...
Nej, detta kommer snart att ebba ut.
Kom ihåg var ni läste det först...
Ve inte riktigt vf mitt inlägg citerades då det endast hade med vad som skulle ske idag att göra. Hur som helst, har redan läst på andra ställen att det kommer börja återgå till det normala i april/maj.
Sen får man ju se hur det blir, tror personligen inte det som sker nu är den stora kollapsen som det talats om.
Nej, nej, det står alldeles för mycket på spel snart!
Om en månad kommer vi stå här och undra: -" Va faan vad det som hände??".
Betänk att det finns så många andra olyckor, sjukdomar, virus mm. som skördar betydligt mer dödsoffer än Corona.
Inte ens 200.000 worldwide är smittade.
Domedagsprofeterna kommer självklart skrika att vi har inte sett slutet än..
Men om man bara inser att ca 7 miljoner dör av Sepsis på jorden varje år, så kanske man får perspektiv...
Nej, detta kommer snart att ebba ut.
Kom ihåg var ni läste det först...