2020-03-16, 14:21
Medlem
Mikeyjamess avatar
Nu kampanjar Rainbow stenhårt genom tv-tid, just det som de stör sig mest på att Jassa gör. Jävla idioter
2020-03-16, 14:22
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De fick använda än Caterpillar för att ställa in den. Och jag undrar hur de kommer få ut den då de stora lyftkranarna får beställas från utlandet. Och i och med Corona så lär Analia ligga kvar där långt efter BB.
Ja, en annan fråga är ju hur hon ska ta sig ut från huset den dagen (snart hoppas jag) det är dags. Dom lär ju få slå in en yttervägg och köra ut henne med gaffeltruck om det ska vara möjligt.
2020-03-16, 14:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Nu kampanjar Rainbow stenhårt genom tv-tid, just det som de stör sig mest på att Jassa gör. Jävla idioter

Hur menar du? Du vill alltså ha Analia kvar?
Medlem
Kommer bli sjukt kul att se kommande vecka , jasse och Martin som har insyn i det gula rummet och Alex och Vicky i det rosa rummet
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja, en annan fråga är ju hur hon ska ta sig ut från huset den dagen (snart hoppas jag) det är dags. Dom lär ju få slå in en yttervägg och köra ut henne med gaffeltruck om det ska vara möjligt.

Osäker på om det finns så stora gaffeltruckar.
2020-03-16, 14:25
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:

De sista veckorna ser jag gärna Julia, Sami, Jassa och Lennie eller Mergim. Hade Rainbow inte blivit en sekt hade jag älskat att se originalkvartetten i final. Men Glasman är David Koresh nu
2020-03-16, 14:27
Medlem
En tjej skrev på instagram att frida är mullvard. Att dom misstänker detta och att de diskuterats i forum men inget här väl?
2020-03-16, 14:28
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Hallå Kermith, då var det måndag igen. Vi röstar väl ut anti-rasisten Vickan ikväll väl?
2020-03-16, 14:28
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Nja, de kan börja bonda mer och mer nu ju pga deras gemensamma "hat" för Glasman.

Tror du det? Trodde de hatade varandra för mycket för det, särskilt Amilia som suttit och önskat ut henne så jävla mycket, hon förlåter nog aldrig köksveckan-grälet 🤣 Amilias besvikelse förra veckan när Martin räddade Vickan var episk.

Bara för att man gemensamt hatar någon betyder ju inte nödvändigtvis att man bondar med andra man också hatar. Men det är ju möjligt att Glasman kan ha förenat de andra grupperingarna lite, då han på 1 dag paktade/taktikade sig till mest hatad i huset. Har inte kvar liven och ligger ett avsnitt back, finns tendenser till det redan nu? Att det har svalnat och V + A kommer överens/snackar mer typ. För om det finns det på riktigt, vill jag väga in det. Inte bara som en teoretisk möjlighet i framtiden, utan om de faktiskt verkar komma överens bättre och min bild av Amilias hat/deras beef är inaktuell. Snacka om att min plan skulle backfire totalt. Jag skulle må lite dåligt om det hände. 😅 Jag har ju bara 1 röst och den är bara en droppe i havet det fattar jag, men jag vill ändå använda den väl 😎
2020-03-16, 14:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hallå Kermith, då var det måndag igen. Vi röstar väl ut anti-rasisten Vickan ikväll väl?
Lycka till fler i BB grupperna på Facebook & Instagram som kommer rädda Vicky ochh kasta ut NK----
2020-03-16, 14:31
Medlem
Lord2Moynes avatar
Martin pratar med det engelska benranglet som hon vore 9 månader gammal. Dutt dutt dutt.
2020-03-16, 14:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Martin pratar med det engelska benranglet som hon vore 9 månader gammal. Dutt dutt dutt.
Glöm inte smask smask smask som hon håller på med också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in