Citat:
Ursprungligen postat av
SevenStars
Nja, de kan börja bonda mer och mer nu ju pga deras gemensamma "hat" för Glasman.
Tror du det? Trodde de hatade varandra för mycket för det, särskilt Amilia som suttit och önskat ut henne så jävla mycket, hon förlåter nog aldrig köksveckan-grälet 🤣 Amilias besvikelse förra veckan när Martin räddade Vickan var episk.
Bara för att man gemensamt hatar någon betyder ju inte nödvändigtvis att man bondar med andra man också hatar. Men det är ju möjligt att Glasman kan ha förenat de andra grupperingarna lite, då han på 1 dag paktade/taktikade sig till mest hatad i huset. Har inte kvar liven och ligger ett avsnitt back, finns tendenser till det redan nu? Att det har svalnat och V + A kommer överens/snackar mer typ. För om det finns det på riktigt, vill jag väga in det. Inte bara som en teoretisk möjlighet i framtiden, utan om de faktiskt verkar komma överens bättre och min bild av Amilias hat/deras beef är inaktuell. Snacka om att min plan skulle backfire totalt. Jag skulle må lite dåligt om det hände. 😅 Jag har ju bara 1 röst och den är bara en droppe i havet det fattar jag, men jag vill ändå använda den väl 😎