2020-03-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
OM nu Philip sätts mot Vickan (tydligen kommer Martin att välja Alex) så om vi skall ha en chans måste vi absolut kraftsamla för Philip. Är det någon som följer 45 minuter avsnitten på dagarna och ser hur det har vinklats?
Absolut, ut med botox-läppen!
2020-03-16, 13:24
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
OM nu Philip sätts mot Vickan (tydligen kommer Martin att välja Alex) så om vi skall ha en chans måste vi absolut kraftsamla för Philip. Är det någon som följer 45 minuter avsnitten på dagarna och ser hur det har vinklats?
Spelar ingen roll NK kommer ryka kollat igenom 3st BB grupper tex på Facebook vill dem ha ut NK pga kortast tid i huset, Så det den här gruppen kommer försöka är lönlöst bättre avvakta och sedan ta henne vid senare punkt i spelet av BB 2020
2020-03-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Spelar ingen roll NK kommer ryka kollat igenom 3st BB grupper tex på Facebook vill dem ha ut NK pga kortast tid i huset, Så det den här gruppen kommer försöka är lönlöst bättre avvakta och sedan ta henne vid senare punkt i spelet av BB 2020
Jag vill hellre ha henne kvar och att folk i huset sedan lackar på henne. Dom kommer ju att se Hur falsk hon är. Jag menar alex börjar ju se det lite nu
2020-03-16, 13:27
Medlem
Haha vicky försöker från alla håll och kanter
”PHILIP, VARFÖR GÖR DU DETDÄR”
Bara för hon tror sig veta att han gör det för spelet

Haha så roligt att se henne svettas !
2020-03-16, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Haha vicky försöker från alla håll och kanter
”PHILIP, VARFÖR GÖR DU DETDÄR”
Bara för hon tror sig veta att han gör det för spelet

Haha så roligt att se henne svettas !
Asså är hon så desperat. Hon får det att låta som om det är jordens undergång att åka ut från bb
2020-03-16, 13:28
Medlem
avixs avatar
Stackarn kommer bli så inflammerad i armhålorna. Det är inte bra att epilera så långt hår plus att det gör onödigt ont. Det fattas väl bara att han sätter på deo efteråt. Sen att han gör det i ett desperat försök att bjuda på sig själv så han inte åker ut ikväll är ju töntigt..
2020-03-16, 13:29
Medlem
herpesvårtas avatar
Är det inte lite intressant ändå att Mergim imorse sa att de borde ha ett pinkroom möte och prata ihop sig igen? Var det inte slut på pakter och grupperingar enligt dom? Det snyftades ju så oerhört över hur Glas och co har paktat så hårt denna veckan nu när alla ska ska vara vänner?
Rainbow ha ju verkligen blivit ansiktet utåt för paktande trots att den grundades i pinkroom.

Hyckleri på högsta möjliga nivå.
2020-03-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Stackarn kommer bli så inflammerad i armhålorna. Det är inte bra att epilera så långt hår plus att det gör onödigt ont. Det fattas väl bara att han sätter på deo efteråt. Sen att han gör det i ett desperat försök att bjuda på sig själv så han inte åker ut ikväll är ju töntigt..
Vem är det som gör så?
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
"vad tycker du är roligast i huset" ? - Gå in och rösta i appen nu så att det kanske kommer in mer alkohol i huset vad det lider. "Fest" leder med 31% just nu ..
Ändå 11% på 20 frågor? Det är så sjukt. Vilka röstar på det?
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tror inte Vickan skulle åka mot Philip, men Alex kanske skulle göra det..? Om typ näthatarhögern mobiliserar mot den smaskande afrikanen.
2020-03-16, 13:32
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
På vilket sätt var Izabella skönare? Hon var minst lika anonym som Philip.

Min personliga åsikt att hon är skönare än Philip, då jag på den korta tiden inte upplevde att hon var en rövslickre. Sedan hade hon en rolig dialekt samt behandlade de andra deltagare på ett schyst sätt. Tror att hon hade mer att ge i huset om hon fått tid.

Jag är ju inte förkrossad över att hon lämnade. Själva poängen är att Philip är en inställsam tönt.

Men kommer ändå att rösta kvar honom mot
ORMEN Victoria. Helt skulle jag se att alla nominerade åkte plus amilia och glasman.
2020-03-16, 13:40
Medlem
Hur lång tid tog det för dem att tillaga lunchen? Två timmar? Vad blev det, kyckling och wok?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in