2020-03-16, 12:22
Medlem
Jag drömde inatt om Jasmines huvud på Vickans kropp. Jag gillade de
2020-03-16, 12:22
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är över 25 och diggar Sami. Han är den ende som vågar släppa lös och vara sig själv.

+1
2020-03-16, 12:24
Medlem
kermiths avatar
Nu ber jag till Söte Jesus att Martin räddar Vickan för då åker Alex då han ligger i botten i alla läger hos tittarna. Med Vickan är det annorlunda, hon är ganska poppis.
2020-03-16, 12:26
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Varför gör Lenny skåror i kycklingen?
2020-03-16, 12:28
Medlem
I bikten finns te.
Jassa:
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH TEE
Medlem
Det är intressant att Glasman får all skit för örådsgrejen. Det är Julia och Sami som mest av allt har piskat upp Rainbows åsikter om Jasmine, och det var Julias idé att de skulle rösta på henne. Glasman sa t.o.m. nej till att ha henne som plan A. Jag kan även förstå att de hellre ville ha kvar Philip när han bara umgås med Rainbow, medan Jasmine har hängt med dem andra.

Och nu pratar de bara om att Glasman gjorde fel, Glasman ska ut, Glasman är hjärnan bakom allt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Varför gör Lenny skåror i kycklingen?

Värmen når hela kycklingen, vilket är viktigt för just när man lagar kyckling. Inte alla gör det men han tar det säkra före osäkra.
2020-03-16, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Det är intressant att Glasman får all skit för örådsgrejen. Det är Julia och Sami som mest av allt har piskat upp Rainbows åsikter om Jasmine, och det var Julias idé att de skulle rösta på henne. Glasman sa t.o.m. nej till att ha henne som plan A. Jag kan även förstå att de hellre ville ha kvar Philip när han bara umgås med Rainbow, medan Jasmine har hängt med dem andra.

Och nu pratar de bara om att Glasman gjorde fel, Glasman ska ut, Glasman är hjärnan bakom allt.

nej sami&julia är hjärnan bakom glas används bara som anisktet utåt när dagen är rätt kommer dem skicka glasen
2020-03-16, 12:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Det är många här inne som inte såg hur det hela gick till och får bara info från vad Vickan säger.
Det är som du säger inget Glasman valde i första hand utan Julia som var den mest drivande. Glasman fick 94% av rösterna så det hade inte spelat någon roll ändå.
Medlem
Citat:

Det är framför allt Victoria som försöker svartmåla Glasman. Hon försöker framstå som en ängen som inte gjort något fel. ”jag ville inte offra någon annan för att rädda mig själv”. Haha vilken lögn!
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Värmen når hela kycklingen, vilket är viktigt för just när man lagar kyckling. Inte alla gör det men han tar det säkra före osäkra.

men vad bra tips! Har alltid varit lite feg för kyckling i ugn, måste prövas!
2020-03-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är många här inne som inte såg hur det hela gick till och får bara info från vad Vickan säger.
Det är som du säger inget Glasman valde i första hand utan Julia som var den mest drivande. Glasman fick 94% av rösterna så det hade inte spelat någon roll ändå.

94% var har du sett dem siffrorna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in