2020-03-16, 11:40
Medlem
sä jävla undebart när rainbow är tillsammans och tuggar krökarhistorier med lennie
2020-03-16, 11:40
Medlem
Hahaha är det fler som aktivt väljer kamerorna där Sami syns 😂
2020-03-16, 11:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Så Sami ska raka bort Philips ögonbryn om han blir kvar en vecka till?!
... I'm listening.
2020-03-16, 11:42
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersdrake
Det här jävla sjungandet. HELVETE
håller med
2020-03-16, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan

jag följer alltid sami glasman julia 9/10 gånger
Medlem
foxieroxies avatar
Varför har de munskydd?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag fick stänga av tvn 🤢
Mergims min, så självgod. Såg ni hur han fullkomligt älskar sig själv? Nästan så han fick bånge 😧
Han har Hollywood Smile och solar 40 minuter om dagen!
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan

Jag följer alltid kameran som är på Sami och Glasman.
Medlem
Poolgänget är de jag gillar bäst i huset. Mest chill.
Sami
Glasman
Julia
Lennie
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det måste väl komma i nästa avsnitt?
Men det ska ut innan finalen kan man tycka?
Det finns en del avgörande material där helt klart efter att ha läst om kvällen...
Så vad fan händer? Kommer avsnittet under morgonen nu eller?
Jag har 0 koll när dom lägger ut avsnitten.

Jag har själv inte sett avsnittet från igår än. Gissar även att du menar liven/utröstningen och inte finalen. Men såhär funkar det:

Det som händer på lördagen får man se i avsnittet på söndagen.Valde de att visa typ 1 minut från festen i söndagens avsnitt, så kommer inte det tillbaka mer från festen i nästa avsnitt. De har då gått vidare till nästa dag. Varje dag får man ett sammandrag av dagen före helt enkelt.

Det kommer inget avsnitt idag eller ikväll före liven. Det är live istället för vanligt avsnitt. Det som de kommer visa ikväll, förutom massa studiotjafs och utröstning, är bland annat klipp från makttävlingen (och få reda på vem som vann makten varpå denne räddar en av de nominerade) och de kommer även visa ett sammandrag/best of hela veckan som varit. Där kan de rent teoretiskt visa mer från festen, men om de visade knappt nånting när de gjorde ett sammandrag av lördagen, ska vi nog inte hoppas på att de visar särskilt mycket mer av den när de gör sammandrag av en hel vecka. Plus att de kommer vilja smälla in en del ifrån söndagen, eftersom det från den dagen annars inte visas något pga att vanligt avsnitt uteblir på måndagar.

Jag är glad att det för en gångs skull slog mig att kika in på liven i lördags kväll mitt under sanning och konka, för allt som skedde då är förlorat nu. Förutom de få och små klippen som ligger uppe. Fler sådana klipp kommer inte heller komma upp från festen.

Ja, det är under all kritik. Den festen är det bästa som hänt hittills, de skjuter nu sig själva i foten genom att inte ägna minst en fjärdedel av avsnittet till festen. Det är väl bara inte barnvänligt nog för att visa just på tv kl 19 på kvällen, men herregud, man kan klippa ihop massa roligt ändå utan blottade rumpor som smiskas eller Julias lap dances om det är så.
2020-03-16, 11:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Varför har de munskydd?
Såg det nu HAHAHA! Får de Corona om de tar en promenad på sin isolerade bakgård utan skydd?
2020-03-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Grattis! Du har fel på hörseln! 🎈🥳🎉
Tänk om man hade den hörseln. Då hade man kanske inte haft ont i öronen 99% av tiden! Kan vi inte lämna klagomål till produktionen att de inte får använda rösten över en viss decibel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in