2020-03-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dnarts9130
Vem röstar vi kvar ikväll?

Jag kommer att rösta kvar Philip, men det kommer inte att hjälpa
2020-03-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Sov igår när Vickan fick ont i magen. Vad var det som hände? Fick hon åka till sjukan?
Nej jag stängde av när hon varit i bikten och höll på och skrika av smärta osv. Tror inte hon åkte in men som sagt så såg jag inte mer så kan ha fel.
2020-03-16, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dnarts9130
Vem röstar vi kvar ikväll?
Rädda kvar Philip!
Medlem
D_120s avatar
Nu är blåvalen vaken o vill ha smör
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Rädda kvar Philip!

Varför? Har inte kollat mycket senaste dagarna. Jag vill rösta kvar den som irriterar mest på Amilia
2020-03-16, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Varför? Har inte kollat mycket senaste dagarna. Jag vill rösta kvar den som irriterar mest på Amilia

Victoria har lierat sig med Amilia nu.
2020-03-16, 10:32
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Victoria har lierat sig med Amilia nu.

Då röstar jag kvar Harry, tack
2020-03-16, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Martin kommer rädda Alex. Då är det mellan Victoria och Philip. Philip har knappt fått chansen att vara i huset, han förtjänar eb chans.
Victoria är extremt falsk. Går till alla grupper och försöker spela på deras sida. Hon ljuger för alla. Och började gråta och ljuga för Jasse när hon fick tittarfrågor som ifrågesatte hur hon kunde vilja rösta ut Jasse som plan B. Allt hon bryr sig om är att vara älskad av tittarna. Hon är jätteomogen. Tycker inte alls hon förtjänar att vara kvar. Dessutom kommer alla på Facebook rösta kvar henne så vi kan försöka jämna ut lite och rösta på Philip.
2020-03-16, 10:35
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
Alltså Amilia måste vara den mest fruktansvärda personen jag någonsin i tv sammanhang. Hon har så mycket att skämmas över, sina föräldrar, sina vänner, kollegor. Hon är helt jävla pinsam skulle fan aldrig våga synas med henne om jag var bekant till henne. Att beteckna någon ointelligent är så fruktansvärt kränkande när hon vet varför han inte varit i skolan.

Hon som ”politiker” borde veta att man inkluderar alla, inte tvärtom. Pinsamma, bedrövliga Och oflyttbara Amilia!

Jag satt och bläddrade igenom hennes Instagram och kom in här och såg ditt inlägg first thing. (Big brothers IG-konto följer alla deltagares IG, ni hittar alla där.) och där finns bilden av Amilia som Amilia själv har av sig själv.

Den Amilia jag ser på IG gillar jag. Jag försöker titta på det objektivt, som om jag visste NOLL om henne.
1. Hon ser bra ut där, jättesöt tjej tycker jag. Absolut inget fel på henne i de vinklar, smink och filter som används.
2. Hon är verkligen smårolig, humor. Jag tycker faktiskt det. Eller framstår som att hon har det, kanske jag ska uttrycka det.
3. Hon är bara sammanfattningsvis en person som verkar skön och rolig, som har ett bra jobb, sötaste jävla katten i världen, och som jag inte har nånting emot överhuvudtaget.. Helt normalsympatisk och harmlös. Så känner jag.

Nu bedömer jag bara utifrån bilderna i flödet, blev rätt less rätt fort av hennes röst och dialekt när jag såg klipp på när hon pratade om ansiktsmasker och stylingverktyg. Hennes röst provocerar ju fram det obehag man känner när hon pratar i huset. Men till och med där hon lagt upp små klipp från sin podd låter hon hyfsat rolig. Men jag vet ju bättre liksom.. Jag vill nästan lyssna på den där jävla podden, men ändå inte. Väldigt splittrad. Vad fan kan hon ha en podd om överhuvudtaget. Sin egen förträfflighet? Ja jag vet inte.. Jag är nyfiken med en slags skräckblandad förtjusning. Att starta en podd som en helt okänd människa tyder ju på att man verkligen tror att man har något att tillföra.. Att ens eget pratande är värt för andra människor att sitta och lyssna på. Därför har inte jag en podd. Eller går in i ett Big brother-hus. Och pratar. Och pratar. Och pratar.

Och sen så har vi ju då den riktiga Amilia... 🤷‍♀️ Där hennes personlighet, ansiktsuttryck, röst ja allt gör hennes utseende och utstrålning till en säck potatis, jag skiter fullständigt i hennes vikt, det finns så många tjejer som kan ROCKA den där vikten. Den riktiga Amilia, med en självbild så skev att den har makten att driva ett helt land till vansinne, förutsatt att alla kollade på BB, I synnerhet 24/7.

Det är helt enkelt sannerligen inte svårt att måla upp ett alter ego på nätet. (Kommer här helt osökt att tänka på Anty också..)

OK, slänger in en länk också:

https://www.instagram.com/amiliastapelfeldt
2020-03-16, 10:38
Medlem
Trollsvanss avatar
Nämen vad fan!!!!
Nu sa Amilia till dom att hämta batterier till henne också när hon sitter och äter.
Konstigt hon har 40kg övervikt, verkligen. Hon gör ingenting själv som handlar om att röra på sig.
2020-03-16, 10:39
Medlem
FarbrorAgges avatar
Victoria ska ut idag, så är det bara.
2020-03-16, 10:40
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Martin kommer rädda Alex. Då är det mellan Victoria och Philip. Philip har knappt fått chansen att vara i huset, han förtjänar eb chans.
Victoria är extremt falsk. Går till alla grupper och försöker spela på deras sida. Hon ljuger för alla. Och började gråta och ljuga för Jasse när hon fick tittarfrågor som ifrågesatte hur hon kunde vilja rösta ut Jasse som plan B. Allt hon bryr sig om är att vara älskad av tittarna. Hon är jätteomogen. Tycker inte alls hon förtjänar att vara kvar. Dessutom kommer alla på Facebook rösta kvar henne så vi kan försöka jämna ut lite och rösta på Philip.

Okej tack!!! Enda problemet jag har med detta är att det gör Ursula glad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in