2020-03-16, 06:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jävlar Frida går rakt till Lennie när han sitter, och pussar på hans kind.

Hon är modig ju.
Hon är hungrig. Jag hoppas att hon knullar honom framför ögonen på Amilia.
2020-03-16, 07:02
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Amilia brister nästa ut i gråt:
https://streamable.com/fwbk9

Läser igenom vad som hänt i helgen...

Tack! Du räddade mig från världens ångest. Slapp beställa illegala, lugnande läkemedel. Hade inte kunnat hantera ångesten av att ha missat hennes reaktion.
2020-03-16, 07:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jävlar Frida går rakt till Lennie när han sitter, och pussar på hans kind.

Hon är modig ju.
Hon tar för sig, kul att någon gör det.
2020-03-16, 08:05
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Tills den skenheliga luffaren Glasman är ute så kommer jag alltid rösta emot hans intressen.

Gissningsvis vill han ha kvar sin nya toffel Philip idag så då röstar jag kvar den andra. Enkelt.

Jag gillade glasman först, men har insett att de endast var för hans vänskap med Sami. Blev tydligt när Joakim var inne i huset att Glasman har inget att komma med själv. Han måste kravla sig fast på andra och pakta som en utsugare.

Vill ha ut de flesta i huset. Alla nominerade kan åka på måndag.
Sen ut med amilia och glasman, då borde grupperingarna försvinna. Som jag ser det är Victoria, Amilia och Glasman kärnorna i grupperingarna
2020-03-16, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Jag gillade glasman först, men har insett att de endast var för hans vänskap med Sami. Blev tydligt när Joakim var inne i huset att Glasman har inget att komma med själv. Han måste kravla sig fast på andra och pakta som en utsugare.

Vill ha ut de flesta i huset. Alla nominerade kan åka på måndag.
Sen ut med amilia och glasman, då borde grupperingarna försvinna. Som jag ser det är Victoria, Amilia och Glasman kärnorna i grupperingarna

Ja - ut med Glasman o Amilia!
Glasman sjunker allt djupare - Amilia har jag aldrig gillat.
2020-03-16, 08:37
Medlem
Alltså Amilia måste vara den mest fruktansvärda personen jag någonsin i tv sammanhang. Hon har så mycket att skämmas över, sina föräldrar, sina vänner, kollegor. Hon är helt jävla pinsam skulle fan aldrig våga synas med henne om jag var bekant till henne. Att beteckna någon ointelligent är så fruktansvärt kränkande när hon vet varför han inte varit i skolan.

Hon som ”politiker” borde veta att man inkluderar alla, inte tvärtom. Pinsamma, bedrövliga Och oflyttbara Amilia!
2020-03-16, 08:43
Medlem
elopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Läser igenom vad som hänt i helgen...

Tack! Du räddade mig från världens ångest. Slapp beställa illegala, lugnande läkemedel. Hade inte kunnat hantera ångesten av att ha missat hennes reaktion.

För någon som inte tittat senaste dagarna, vad är detta en reaktion på?
2020-03-16, 08:49
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag sa Julia och Glasman och står fast vid det atm

11 februari skrev du detta ang vilka som skulle knulla först i huset. Jag var och läste i början av tråden av ren nyfikenhet då jag inte var med då för att se ändrade uppfattningar då vs nu. And you damn well called it. 🤣
2020-03-16, 08:58
Medlem
Trodde ni skämtade när ni skrev att de inte tagit med något från festen i avsnittet. Men det var ju sant!! Hur i helvete kan man inte ta med klipp från den festen?? Sjukt.
2020-03-16, 09:01
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elopi
För någon som inte tittat senaste dagarna, vad är detta en reaktion på?

Kika in på c-moreappen, snutten på Amilias reaktion ligger där också såg jag.
Och här är nästa...

Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Klipp: Blåvalen knuffar martin så han flyger
https://streamable.com/2nif9
2020-03-16, 09:05
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Trodde ni skämtade när ni skrev att de inte tagit med något från festen i avsnittet. Men det var ju sant!! Hur i helvete kan man inte ta med klipp från den festen?? Sjukt.

Det måste väl komma i nästa avsnitt?
Men det ska ut innan finalen kan man tycka?
Det finns en del avgörande material där helt klart efter att ha läst om kvällen...
Så vad fan händer? Kommer avsnittet under morgonen nu eller?
Jag har 0 koll när dom lägger ut avsnitten.
2020-03-16, 09:22
Medlem
Alltså brun utan sol-hysterin där inne. Hjälp! Det ser ju hysteriskt ut på samtliga som använder det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in