2020-03-16, 10:13
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Kan bero på att för 3 veckor sedan hade BB varit igång i typ 1 vecka och rätt mycket ändras då på 3 till, i synnerhet senaste veckan/dagarna har en hel del hänt kring Jassa.

Nja, egentligen andra veckan då BB började en måndag den första veckan. Då var det skitmånga som tyckte Jassa var snygg som fan men när hon börjar tänka själv, då jävlar ska hon ut!
Senast redigerad av Mikeyjames 2020-03-16 kl. 10:30.
2020-03-16, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Julia ser alltid så ofräsch ut i håret, ser hon inte själv att det är dags att tvätta det? Sluta pilla i det och sätt upp de det i en bun eller nått om du inte tänker tvätta dig..
Måste få försvara Jullan här, att det faktiskt inte behöver ha att göra med att man inte tvättar håret. Mitt hår blir fett typ 12 timmar efter att jag tvättat det, oavsett hur ofta eller sällan jag tvättar det. Det är inte skitkul, nej. Men finns tyvärr inte så mycket att göra åt.

Och nu är ju inte hennes får smutsigt? Ser väl mest ovårdat ut för att färgen är urtvättad och hon har en kilometers utväxt. Och hon uppenbarligen inte har med sig en hårborste haha.
2020-03-16, 10:20
Medlem
DjPuttes avatar
Glasman surrar på medans Sami verkar tänka mer jaja surra på du orka......
2020-03-16, 10:22
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Måste få försvara Jullan här, att det faktiskt inte behöver ha att göra med att man inte tvättar håret. Mitt hår blir fett typ 12 timmar efter att jag tvättat det, oavsett hur ofta eller sällan jag tvättar det. Det är inte skitkul, nej. Men finns tyvärr inte så mycket att göra åt.

Och nu är ju inte hennes får smutsigt? Ser väl mest ovårdat ut för att färgen är urtvättad och hon har en kilometers utväxt. Och hon uppenbarligen inte har med sig en hårborste haha.

Ja det är klart att hår blir fett olika snabbt, men det går ju att sätta upp det isåfall. Tycker det ser ofräscht ut när hon sitter och pillar i ett fettigt hår vid matbordet. Kanske dömmer henne lite hårt efter att hon hade kvar sin ”wetlook” i typ 2 dagar efter festen😬
Senast redigerad av Jebbejabo 2020-03-16 kl. 10:26.
2020-03-16, 10:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami: "Vill du ligga med mig då, om Sampingen ska fram?" 🎶

Kung!
2020-03-16, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sami: "Vill du ligga med mig då, om Sampingen ska fram?" 🎶

Kung!

julia hade nog inte sagt nej
2020-03-16, 10:24
Medlem
Mikeyjamess avatar
Så jävliga löjliga Sami och Glas är

Glas: Rainbow me out. Kan du fatta den meningen?
Sami: Känns som att hon fick sista ordet...
Glas: Men hon var egentligen inte inkluderad längre!

Jävla sandlåda
2020-03-16, 10:25
Medlem
Vem röstar vi kvar ikväll?
2020-03-16, 10:25
Medlem
DjPuttes avatar
Haha så hon planerar för livet utanför huset Jassa
Kommer INTE hålla din omogna Jassa!
2020-03-16, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dnarts9130

vi försöker med philip
2020-03-16, 10:27
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dnarts9130

Kommer med största sannolikhet stå mellan Vickan och Philip.

Philip gör inte mycket väsen av sig och kommer till 80% chans åka ikväll men drömmen är att få bort Vickan.

Så rösta ut Vickan.
2020-03-16, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Bara jag som har en känsla av att Mergim inte varit mobbad?
Han säger så konstiga saker om det och beter sig inte som så

Känns mer som han blivit kränkt och fått utbrott direkt nån har sagt nånting som han inte har förstått
Nej jag tror han är så lättkränkt för han har blivit mobbad och har extremt dåligt självförtroende så nu skyddar han sig själv genom att explodera för minsta lilla någon annan säger. En försvarsmekanism för han tror att folk alltid menar illa med allt de säger, han kan inte förstå att allt inte är så jävla seriöst. Men som sagt bottnar i dåligt självförtroende från mobbning tidigare i livet. Tycker det är rätt typiskt beteende från osäkra individer som har blivit mobbad och nu ska försöka visa sig ”starka”. De är extremt känsliga och överanalyserar allt som sägs till dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in