2020-03-15, 16:45
  #73537
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vicky vann mig när hon stod emot Amilia och hennes skit, men tappade mig totalt nu efter Jasse-gate och hennes patetiska försök till att rentvå sitt namn. Efter hennes nybondning med Amilia nu så är måttet rågat, hon är fan falsk.

Nepp hon får min röst imorgon! Eller motståndaren Phillip kommer få den vill säga.

Kanoners!
2020-03-15, 16:45
  #73538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast i dom andra BB grupperna ät de trötta som fan på Alex.


båda ska ut fort som fan men martin kommer 100% rädda alex så får bli vicky denna vecka
2020-03-15, 16:46
  #73539
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vicky vann mig när hon stod emot Amilia och hennes skit, men tappade mig totalt nu efter Jasse-gate och hennes patetiska försök till att rentvå sitt namn. Efter hennes nybondning med Amilia nu så är måttet rågat, hon är fan falsk.

Nepp hon får min röst imorgon! Eller motståndaren Phillip kommer få den vill säga.

Resonerar precis likadant. Vill gärna se henne gråta likt Lisa när hon ryker på måndag.
2020-03-15, 16:46
  #73540
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Jag skulle hellre ha kvar både Vickan å Alex, ja. Har Martin sagt att det är Alex han kommer rädda om han vinner?

Ja Martin lovade dyrt och heligt att ha kvar Alex.
2020-03-15, 16:47
  #73541
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Resonerar precis likadant. Vill gärna se henne gråta likt Lisa när hon ryker på måndag.
MUMS!
2020-03-15, 16:48
  #73542
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
båda ska ut fort som fan men martin kommer 100% rädda alex så får bli vicky denna vecka

Yeeeeees!
2020-03-15, 16:50
  #73543
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja Martin lovade dyrt och heligt att ha kvar Alex.

Ok!
Ja han räddade ju Victoria senast så kanske behöver rädda Alex nu då för å visa lojalitet.

Jag röstar inte på den jag tycker är bästa personen/minst falsk osv utan på den som jag tycker bidrar till mest underhållning. Står det mellan Victoria å Philip är det definitivt Victoria för mig.
2020-03-15, 16:52
  #73544
Medlem
Alltså denna Philip är ju helt meningslös. Hur fan kom han med i BB
2020-03-15, 16:53
  #73545
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Ok!
Ja han räddade ju Victoria senast så kanske behöver rädda Alex nu då för å visa lojalitet.

Jag röstar inte på den jag tycker är bästa personen/minst falsk osv utan på den som jag tycker bidrar till mest underhållning. Står det mellan Victoria å Philip är det definitivt Victoria för mig.

Vi får hoppas att han väljer Vickan. Men det känns inte som det. Kanske kan Jassa lobba lite för hon bondar med Vickan.
2020-03-15, 16:53
  #73546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vicky vann mig när hon stod emot Amilia och hennes skit, men tappade mig totalt nu efter Jasse-gate och hennes patetiska försök till att rentvå sitt namn. Efter hennes nybondning med Amilia nu så är måttet rågat, hon är fan falsk.

Nepp hon får min röst imorgon! Eller motståndaren Phillip kommer få den vill säga.
Enig.
2020-03-15, 16:54
  #73547
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså denna Philip är ju helt meningslös. Hur fan kom han med i BB

Frågan som vi alla ställer oss själva.
2020-03-15, 16:54
  #73548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Alltså denna Philip är ju helt meningslös. Hur fan kom han med i BB


Inte mer meningslös än Victoria, hoppas vi alla röstar ut Victoria imorgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in