Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Ja Martin lovade dyrt och heligt att ha kvar Alex.
Ok!
Ja han räddade ju Victoria senast så kanske behöver rädda Alex nu då för å visa lojalitet.
Jag röstar inte på den jag tycker är bästa personen/minst falsk osv utan på den som jag tycker bidrar till mest underhållning. Står det mellan Victoria å Philip är det definitivt Victoria för mig.