2020-03-11, 18:49
Medlem
Ärligt talat, jag förstår inte hur vissa kan FÖRSVARA Jewels beteende (??). Hon beter sig väldigt konstigt när hennes barn är LVU:ad. Blir ärligt talat lite frustrerad haha, hon har gjort fel annars skulle hennes barn inte bli LVU:ad.

Jewels sitter seriöst i sin livestream (senaste livestreamen) och får frågan ”vad är din högsta önska” och hon NÄMNER INTE ENS ATT FÅ TILLBAKA OLIVER/ISSY.
”Nu är det här miiiiin kanal, bara miiiiin” Hon sa också ”Oliver får skaffa en egen kanal, för det här är min nu”

Och nu har Oliver börjar dricka och rymma, tror faktiskt inte ett dugg på det. Hon menar på att hon har bevis (videoinspelning) när hon pratar med någon från HVB-hemmet och denne beter sig illa. Men Jewels vägrar lägga upp det, minns inte vad anledningen var just nu... men snälla, hon snackar om sina bevis men vägrar lägga upp??

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Citera
2020-03-11, 18:56
Avslutad
Kan vi inte bara sluta kalla flickan för Oliver? Är det verkligen rimligt att ta en stressad ung flickas könsförvirring på allvar när vi inte tar nånting annat hon säger för sant? Eller handlar det bara om att könsbytande ligger i tiden och att människor känner sig socialt duktiga när de nickar ikapp med galenskapen som för tillfället ligger i tiden?
Citera
2020-03-11, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Kan vi inte bara sluta kalla flickan för Oliver? Är det verkligen rimligt att ta en stressad ung flickas könsförvirring på allvar när vi inte tar nånting annat hon säger för sant? Eller handlar det bara om att könsbytande ligger i tiden och att människor känner sig socialt duktiga när de nickar ikapp med galenskapen som för tillfället ligger i tiden?
Sant faktiskt.
Citera
2020-03-11, 19:03
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Håller med. Det var en tidsfråga innan Issy blev övertygad om att hon var "transperson". Man behöver inte skrapa länge på ytan för att inse att det inte är hennes egen övertygelse.
Citera
2020-03-11, 19:04
Bannlyst
Citat:

Helt rätt. Så sa folk när jag valde att bli en delfin också.
Citera
2020-03-12, 05:22
Medlem
”Nu är det här miiiiin kanal, bara miiiiin” Hon sa också ”Oliver får skaffa en egen kanal, för det här är min nu”

Wow. Var det inte Oliver/Issy som startade upp kanalen? Hade för mig att Jewels deltog enbart för att stödja Oliver. Så om Oliver i framtiden skulle få för sig att han vill börja med Youtube igen så måste han alltså skaffa en ny kanal för att den ursprungliga nu helt och hållet är Jewels? Snällt... omtänksamt mot sitt barn.
Citera
2020-03-12, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JLTT

Wow. Var det inte Oliver/Issy som startade upp kanalen? Hade för mig att Jewels deltog enbart för att stödja Oliver. Så om Oliver i framtiden skulle få för sig att han vill börja med Youtube igen så måste han alltså skaffa en ny kanal för att den ursprungliga nu helt och hållet är Jewels? Snällt... omtänksamt mot sitt barn.
Ja precis, så hon sa i sin senaste livestream.
Citera
2020-03-13, 00:03
Medlem
TonyFlygares avatar
Nu jämför hon budgetdammsugare. https://www.youtube.com/watch?v=8LW-d6dLP-E

Hur prenumererar 31 000 användare på detta?
Citera
2020-03-13, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Nu jämför hon budgetdammsugare. https://www.youtube.com/watch?v=8LW-d6dLP-E

Hur prenumererar 31 000 användare på detta?

Nja, att folk inte trycker på avsub beror väl på att de är slöa. För trots att det är 31K som subbar, så är det, enligt min webläsare inte ens 1700 visningar. Och detta efter en dygn. Så man får väl kalla det för döda subs.
Citera
2020-03-15, 09:54
Medlem
vigilante99s avatar
jag behöver en ny dammsugare
Citera
2020-03-15, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
jag behöver en ny dammsugare

If you are nice, Jewels and you can take a date and try som vaccuming. I can almost help you pay for the ticket, just for I want to see the video about the date :-D
Citera
2020-03-15, 23:58
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
If you are nice, Jewels and you can take a date and try som vaccuming. I can almost help you pay for the ticket, just for I want to see the video about the date :-D

tehehehe story time
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in