2020-03-15, 23:57
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ingenting, det är det ironiska i de hela. Det är Jassa som har hittat på skit om det.
Vickan är vidrig.
Hon får Jassa och säga saker Rosa rummet drar nytta av :/
2020-03-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Heliga Moder, en gång frågade du om dagens händelser och den dagen hade varit full av drama, då jag skrev ett pisslångt inlägg till dig med all info och jag fick inte ens ett tack

Men för att kort summera en händelselös dag, Jassa har varit på skitsnacksturné precis hela dagen tillsammans med Vicky. Amilia har sett ut som en sotare pga bus, Glasman har retat Julia om att hon verkar kär i Sami vilket gjorde henne oerhört generad, Philip har lekt kurragömma men glömde att meddela resten av huset, Frida har haft slut på energi vilket Amilia, Mergim och Lennie snackade skit om sen - "det betyder att hon spelat en roll sen hon kom in" sa Amilia. De pratade också mer skit om henne och givetvis rainbow. Vicky och Alex har tjaffsat men ingen vet om vad för ingen orkar lyssna, Sami rakade sig och blev skitsnygg. De fick titta på premiäravsnittet av Robinson - Jassa trodde i en hel minut att de skulle få byta plats med en Robinson deltagare och Lennie grät för att en deltagare blev utröstad.

Superbra sammanfattning tack 👍
2020-03-15, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad är det med dig xebbish? Varför tycker du inte om Philip?

Va? Jag vill ju att han ska göra det därav mitt uttryck?

Vill att Victoria ÅKER ut mer än någon annan i huset. Trött på Alex oxå
2020-03-15, 23:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Bästa om Martin räddar Philip.
Så både Alex och Vickan hänger löst. Vickan ryker då.

Alex ryker då. Vicka är tyvärr populär, inte här men bland andra. Det som vi ser ser inte 85% av de som kikar på BB. 45 minuters avsnitten visar en annan bild.
2020-03-16, 00:00
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad är det med dig xebbish? Varför tycker du inte om Philip?
xebbish Har alltid vart emot alla här i tråden. Jävla troll han är.
2020-03-16, 00:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Vickan är vidrig.
Hon får Jassa och säga saker Rosa rummet drar nytta av :/

Exakt så är det. Dock kommer det att spricka mellan Analia och Mergim inom kort. Hon förlöjligar honom hela tiden. Fettot tror hon är bättre än honom med sin gymnasieutbildning.
2020-03-16, 00:01
Avslutad
Citat:
xebbish Har alltid vart emot alla här i tråden. Jävla troll han är.

Haha ditt jävla sär, jag vill ju att Victoria ska ut, vad är det ni inte fattar? Uppe för sent?
2020-03-16, 00:02
Medlem
Lunatics avatar
Martin har märkt hur Vickan är på Jassa hela tiden.
2020-03-16, 00:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Haha ditt jävla sär, jag vill ju att Victoria ska ut, vad är det ni inte fattar? Uppe för sent?

Jag fattar
2020-03-16, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Exakt så är det. Dock kommer det att spricka mellan Analia och Mergim inom kort. Hon förlöjligar honom hela tiden. Fettot tror hon är bättre än honom med sin gymnasieutbildning.
Är det bara Glasman som har högskoleutbildning av deltagarna?
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men va??! Vad säger du?!??!?!? Jag känner inte igen detta ALLS måste ha missat ditt inlägg totalt?!?! Ibland får jag inte notifikation att jag blivit citerad i inlägg, så måste varit det som hänt. Ber så HEMSKT mycket om ursäkt, och säger jättetack såhär i efterhand!! You the real MVP i den här tråden <3

Tack för sammanfattningen!! Irl-fnissade åt "Philip har lekt kurragömma men glömde att meddela resten av huset" känns som att det beskriver hans personlighet väldigt bra på något sätt.
Haha, förstod att det var något sådant så du är givetvis förlåten!! <3
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahaha jag minns det här!!!!!!!!!!!!!!!! Jag sammanfattade nämligen också (inte lika utförligt och fint som du dock) men jag fick inte heller någon respons.

TACK som fan för dagens sammanfattning iaf, har slutat fråga pga trådens läge.
Hahaha gör du?? Gud vad kul 😂😂 Var så lite!!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Är det bara Glasman som har högskoleutbildning av deltagarna?

Yupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in